Gå til innhold

Gravid to måneder etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke så vanlig? Har hatt sex noen ganger nå uten prevensjon, fullammer. Følte meg plutselig litt kvalm, men det kan være så mye selvsagt...må vel skjerpe oss litt...

Er det mange som har opplevd det da? Herremin, tenk om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste på nettet i går at det bare er en myte at amming beskytter mot graviditet. Det leste jeg på... Hmmm, en sånn doktor side av noe slag... :P

Så, det kan vel hende :P

Skrevet

amming beskytter ikke mot graviditet og ja man kan nok bli gravid 2 mnd etter fødsel....

Skrevet

Vet det kan hende, men det er vel ikke så vanlig? Sist fikk jeg igjen mensen åtte måneder etter fødselen.

HI

Skrevet

hehe det der vet je alt om *ler* ups her kommer lille gutt etter ei lita jente :s ble gravid ved fullamming ca 2mnd etter :P

Skrevet

Jeg ble vel det sånn ca, under året mellom mine barn.

Skrevet

Ja, nå får jeg litt skjelven her...føler meg kanskje mer kvalm allerede, hehe. Er så utrolig lykkelig over andremann, og kan egentlig forestille meg en tredje, men kanskje ikke så tett da...får passe på heretter, hvis det da ikke allerede har skjedd no´

HI

Skrevet

Jeg fullammet til smurfen var 6 mnd og var da 4 mnd på vei med neste smurf.

Skrevet

Jeg har to kusiner det er 11 mnd mellom, så det er fullt mulig ;)

Det var jo tross alt ikke så uvanlig å få en unge i året før prevensjon ble vanlig..

Skrevet

da eldste var fire mnd var jeg 4uker på vei med neste...

beskytt deg kvinne!!!!

ps anbefaler implantat etc... da slipper man å huske den teite pilla mitt i ammetåka

Skrevet

Eggløsning kommer før mensen.....Altså ikke særlig sikkert å ha sex uten prevensjon selv om en ammer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...