aloha83 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Har planer om å kjøpe 'alt' i Sverige, evnt. på Svinesund. Tenker å ringe de for å bestille sånn at jeg vet at de har alt når jeg kommer. Noen andre som har gjort dette eller har planer om det? Det er jo en del å spare med dagens kurs.
sajam Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Vi kjøpte Teutonia Mistral på Babyproffsen, Nordby sentert til ca 5100,-nok Carena vippestol på Happyland, Svinesund til ca 350,-nok Graco Triologic bilsete på Happyland til ca 950,-nok Jeg er strålende fornøyd jeg =) Vi kommer til og kjøpe noen av "småtingene" vi mangler i Sverige og =)
ToTette! Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Noen som vet hvor de har Emmaljunga, og hvor mye City Crossen koster i Sverige? Og bagen? Vi kjøpte Acta Graco Cosmic Comfort til rundt 2500 NOK. På Svinesund. Kjempefornøyd. På den tiden kostet den 6-700,- mer på Barnas Hus. Kikket ikke på vogner da så husker ikke om de hadde Emmaljunga... hmm..
HeidiL Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Kattis Babyshop i Strømstad selger Emmaljunga ) der kjøpte vi vår mondial duo og gleder oss sykt til å ta den i bruk!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg har bestilt Emmaljunga City cross med citybag på Kattis babyshop. Der var fotpose og stelleveske inkludert i prisen. Kommer på 7690 SEK. Bestilte for 14 dager siden. Den kommer først i uke 39.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Men på de nettsidene så får man jo ikke se produktene og heller ikke noen bestillings side. Viste du hva du skulle ha og sendte mail da og fikk prisen og sending på det grunnlaget? Litt dumt at man ikke kan se produktene og bestille som vanlig i så fall.
aloha83 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 Jeg har sendt mail til babyproffsen, de har en leverandørliste på sin side så jeg vet sånn ca hva de har siden jeg allerede har bestemt meg for de fleste tingene. Venter enda på svar fra de...
Sandy84 Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Savner det å se på tingene på nettet med pris, er det mulig å få tilsendt noe brosjyrer eller mailer med pris og bilde? Skal dit om noen mnd, men er så dumt å komme dit og kanskje endel de ikke har inne. Orker ikke frem og tilbake. Var der for bare noen uker siden, men da stengte de jo 4 Burde kanskje ha sjekket det opp nærmere, menmen:)
aloha83 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 På babyproffsen.se kan du se katalogen. Ikke alt som står der og heller ikke priser, men det går jo an å se i den og ringe/maile de og spørre evnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå