Gå til innhold

Brukt Quinny Freestyle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg ta for den tror dere? Skal legge den ut for salg snart. Er 06 modell og rød. Ser jo at den er brukt, naturlig nok, men er på ingen måte herpa heller. Litt slitasje på kalesjen, men ellers ikke noe rust eller noe, blitt oppbevart inne når den ikke har blitt brukt. Tenkte å legge ved en sort nøytral stelleveske også.

Ser på finn.no at prisene varierer veldig! Vil helst få den solgt fort uten at den blir helt underpriset. Forslag til pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror maks 2000 kr. Har en lik som også er fra 06, og ville nok ikke tatt mer for den, selv om det er en god vogn.

Skrevet

Såpass mye? Jeg hadde tenkt mer 1000 kr, så kanskje prøve meg på 1500 kr da?

Skrevet

Jeg fikk tilbakemeldinger på at jeg hadde lagt vognen ut til altfor høy pris, la den ut for 2000,- dette var en 2008 modell som var brukt kun 4 ganger (sportsdelen) selve understellet var brukt 8 mnd, har stor bil så det var ikke mange riper pga ut og inn av bil, vi hadde bare klappet sammen vognen en gang.

I annonsen skrev jeg at det fulgte med orginalt (ubrukt) regntrekk, uorginalt regntrekk, stellesekk, orginal vognpose, pumpe, myggnett.

Jeg fikk solgt vogna etter 2 dager, men rakk også å få 4 illsinte mail om hvor grådig jeg var.

Skrevet

Den er stadig vekk på tilbud på barnas hus til 2500kr

den var ihvertfall det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...