Gå til innhold

hvor ofte har du og mannen sex??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre så må jeg i øyeblikket si 1 gang i mnd :(((((

han har ikke lyst for tiden, så jeg får bare smøre meg med tålmod her..

til "vanlig" har vi sex 4 gang i uken tenker jeg, det er helt passe for meg iallfall!

Skrevet

varierer litt. . . 1-3 ganger om dagen. . Noen ganger bare en gang, og andre ganger 2 og 3 ganger. . .:):)

Skrevet

Kan ikke engang huske sist, så lenge siden er det..

Han har bare ikke lyst på meg for tiden :-(

Skrevet

Det varierer endel, har ikke noe oversikt over gjennomsnittet, og har vel ikke tenkt over det. Vi er begge fornøyde og har sex når vi begge har lyst. Om så det av og til er1- 2 gang i uka, eller 3 gang på en dag.

Folk henger seg alt for mye opp i statestikker på det området der.

Skrevet

hvor mange barn har du da annie 17.59?

Skrevet

Alt fra 3-4 ganger i uka til 1 gang i måneden.

Skrevet

1-5 ganger i mnd...

sukk

jeg er 23, han 29 - og ingen barn..

Så det burde ikke være noe problem egentlig.

Skrevet

Vanligvis 1-2 ganger i mnd, men sjeldnere nå som jeg er gravid. Har overhodet ikke lyst! Har vel hatt sex 3 ganger siden unnfangelsen, og er i uke 25 nå...

Skrevet

Ha,ha, nada nå, 14 uker, og hatt sex en gang etter jeg fant det ut...virker som han ikke bryr seg om det akkurat...han har tatt initiativet en gang etter det å, men det blir mest med kos.... jeg klarer ikke sex akkurat nå - dusjen derimot er en innertier;)

Til vanlig er det maks 2 - 3 ganger i måneden, og litt mer i ferietiden....han er 34 og jeg 26 ;D

- Forskjell på folk ja;)

Skrevet

jeg er 21, og han er 24. Vært sammen i 4 år, og har barn på 3 mn og 2 år.

Vi kan ha sex ca 1-2 ganger i uken.

Er ikke alltid lysetn det gå på, men at man er så sliten etter dagen er omme og de endelig sover begge to. Så det skjer som regels i helgen :)

Skrevet

Vi har sex annenhver eller hver dag. Har også to barn og er sliten, men det går jo fort m en kjappis etter leggetid. Bra med lyst her, og v i har vært sammen i 10 år

Skrevet

hatt sex 2 ganger på 7 mnd.... fødte i januar har null lyst og vondt arrvev, sikkert ikke lenge før gubben må finne seg ei....

Skrevet

hatt sex 2 ganger på 7 mnd.... fødte i januar har null lyst og vondt arrvev, sikkert ikke lenge før gubben må finne seg ei....

Skrevet

Jeg og kona har ikke så ofte sex lengre, ho er litt over 4 mnd på vei så det er utrolig kjedelig...

Men lite å gjøre med dessverre..

Det skal ikke stå på meg, heeh

Skrevet

Akkurat så ofte som vi føler for! ;)

Noen ganger kan det gå oppimot ei uke uten, andre ganger har vi 3-4 ganger om dagen. Varierer forsåvidt ganske mye, men stort sett går det ikke mer enn en dag eller to mellom hver gang. :)

Vi er 28 og 30 år og har et barn fra før. :)

Skrevet

Gjennomsnitt er vel 1 gang per dag, men nå er det ikke like ofte, 3-4 ganger i uka kanskje. Vi er 30 og 32 å jeg er i svangerskapsuke 32:)

Skrevet

vi har sex alt fra 1-3 ganger om dagen, til 4-5 ganger i uka :) avhengig av humør :)

sex er en god sirkel, om man har det orker man mer, om man ikke har det har man ikke lyst :P

Skrevet

Daglig eller annenhver dag :)

Jeg er 20, han er 24 og vi venter vårt første barn om 3 uker! =)

Skrevet

Gratulerer til Lilli som har ei tulle i magen..

Koselig!

Skrevet

Daddy-Oh; damer blir enten superkåte når de er gravide, ellers så mister de absolutt all lyst. Det har jeg skjønt etter alle innleggene jeg har lest her de siste par årene.

Selv har jeg blitt überkåt i begge svangerskapene og måtte hatt sex daglig, i tillegg til en del solorunder mens jeg var sykemeldt og han på jobb:) Trodde alle hadde det slik, helt til jeg leste om alle her inne som klager over at de ikke har noe lyst i svangerskapet. Dama di er vel en av dem. Trøst deg m at det sikkert tar seg opp om noen mnd:)

Skrevet

Har vel sex rundt 2-4 ganger i uka, alt ettersom.. kanskje 5 i ferier:) i går hadde vi faktisk 2 ganger på en dag=) Vært sammen i snart 6 år, har 2 barn hvor yngste er 16 mnd. Er 27 år. Har bra sex, det er jo det viktigste:)

Jeg mister lysten ganske mye under svangerskap, er motsatt til vanlig..har heldigvis blitt som før igjen på den fronten en liten stund etter barna ble født..

Skrevet

til 13:10

Ûberkåt faktisk.

Sukk, kan du ikke oveføre noe av det til kona da? hehe

Faktisk så mye at du faktisk måtte ha deg med deg selv også...sukk,

Gud gi meg styrke......hehe

Skrevet

Vi har vært sammen 13 år, tre barn.

Sex hver dag eller 4-5 dager i uken. Vi er nettop passert 30 år. Da økte sexlysten min betraktelig..spesielt etter nr 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...