dolsi Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Trenger å få blåse ut litt... Jeg og min mann reiser til syden 15.aug. Vi reiser uten barna , som en bryllupsreise på en måte. Eldste gutten skal være hos faren sin den uka jeg er borte. De to andre hos svigers. I går ringte eksen min og fortalte at stemora til eldste gutt har fått sydentur i gave. Hun , deres baby , Stemoras fostersøster som er på samme alder som vår sønn og foreldrene til stemora skal dra. de Ønsket å ta med seg sønnen vår . Vi betaler reisa og lommepenger . Dette synes jeg at var kjempe flott! Han sa at de skulle dra 8.Aug. Jeg logget meg på faceboock i morges å så at hun hadde skrevet at de drar til samme plass som oss og til samme tid...... De visste jo at vi hadde gledet oss veldig lenge til dette. Helt barnefri i syden... missforstå meg rett! Jeg synes det er flott at de tar han med og jeg; eksen og samboern hans går veldig godt overens! Men det blir jo så rart å ha han der et sted i samme by og ikke ha ansvar for han der, om dere skjønner. Blir liksom ikke å slappe av helt. blir det rart tro? Ble kjempe sint på eksen først siden de visste om reisa vår, men dette er jo ikke opp til dem. Det er jo foreldrene hennes som har bestillt reisa. Men hadde jo håpet på at de kunne ha nevnt dette til dem. Det er jo kanskje litt dumt det å. Vet ikke helt hva jeg skal forvente av denne ferien... Blir å klikke i vinkel om de skal ha oss til å ha han så de kan feste..... Men det tror jeg jo egentlig ikke at de kommer til å gjøre. Hmmmm hvordaan blir dette tro???
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 "Blir å klikke i vinkel om de skal ha oss til å ha han så de kan feste....." merkelig dilemma.. mulig jeg misforstår deg nå altså, men jeg hadde glatt hatt mitt eget barn uansett grunn bf hadde (festing o.l) men vist du klikker pga at bf og følget hans Prioriterer festing i stede for gutten skjønner jeg utmerket at du "klikker" skjønner ikke hvorfor folk tar med seg barn på ferie vist de skal prioritere festing, da har barna det bedre hjemme:) men over til dilemmaet ditt ang samme ferie sted. dere har et greit sammarbeid? hva med å lage noen avtaler på forhånd? slik at både du, bf å gutten vet hva dere har å forholde dere til vist dere møtes på ferie stedet? aner ikke hvor gammel gutten er da, må jo ta hensyn til alderen å.
Vannmann35 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Må jo si jeg personlig hadde betraktet det som ganske kjipt ja... Jeg hadde kanskje prøvd å ombooke reisen, dra et annet sted, hvis mulig... Går ikke det, så hadde jeg dratt og prøvd å gjøre det beste ut av det. Er stedet ikke alt for lite, så trenger dere jo ikke møte på hverandre i det hele tatt...
Hundemat Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 dilemma -et, -er situasjon hvor man er nødt til å velge mellom to (ubehagelige) muligheter (ordnett.no) Så nei, det er vel ikke et dilemma, for det er fint lite du kan gjøre fra eller til.
Patetica fåkksi Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 HVA er tautologisk? Har det noe med tau å gjøre?
Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Siden de skal reise med baby, din sønn og fostersøster betviler jeg at de skal feste i særlig stor grad. Hva er du redd for? Å treffe på din egen sønn på ferien? Synes ikke dette er et dilemma, men heller stort av stemor å ta med din sønn på ferie!
Hundemat Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Blir å klikke i vinkel hvis du blander reptiler og fisk inn i dette dilemmaet.
Patetica fåkksi Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Det er mora til reptilen sin feil, hun burde visst at fisken var der.
Gjest Morn du Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Ehm, er det stort av stemor å ta med stesønnen på ferie? Det er da en selvfølge å ta med stesønnen på ferie. Om det skulle være stort å ta med stebarn på ferie, er jeg diger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå