Bunnies by night Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Her sitter jeg og krysser av for hva som er kjøpt inn til minsten skal starte i barnehage. Spørsmålet i dag er : MInsten(17mnd) har gått bra i to måneder nå, førstegangsskoene passer fint fremdeles. Burde jeg kjøpe joggesko til han? Det er nok lettere å ha på foten, men hvor lenge varer egentlig joggeskosesongen - er det overlevelig å bruke førstegangsskoene fram til varmere sko skal benyttes? Gummistøvler er selvfølgelig i hus. I tilfelle - hvilke joggesko anbefaler dere?
Snuttemor Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det er ikke så lenge til det blir kjølig, så jeg hadde definitivt droppet å kjøpe joggesko nå. Det er kun snakk om at barnet får brukt de et par måneder før vintersko/støvler må på. Vent heller til våren er mitt tips!
Bunnies by night Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Ja, det var min umiddelbare tanke også - dumt å bruke penger på noe som han kanskje kun får brukt en måned... og slik været er her for tiden spørs det om det er bruk for noe annet enn gummistøvler i det hele tatt;) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå