trillelille Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Etter at jeg ble singel har jeg vært på tre dater. Og alle tre har følt det veldig viktig på første date, å gi meg en lang beskrivelse av eksen... Og forholdet.... Og hvordan det ble slutt.... Og ikke bare sånn kort og greit, som jeg ville gjort hvis noen jeg nesten ikke kjente spurte... Neida, skikkelig detaljert, alt om hvor grusomt det var osv. Er det bare jeg som er rar? Er dette et helt normalt datesamtaleemne? Får vel egentlig bare følelsen av at de ikke er helt over eksen jeg.... Men mulig dette er vanlig, har jo vært ute av gamet en stund, så kanskje bare jeg som er rusten?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Uff da. Når skal de lære??? Å SNAKKER OM EX'EN PÅ DATE ER EN STOR NO,NO.
trillelille Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Det var det jeg mente også! Han ene skulle vise meg noen bilder av ett eller annet på pc (vi spiste middag hjemme hos ham), og eksen dukket jo opp på annenhvert bilde.... Greit å ha bilder altså, men det er vel ikke akkurat det jeg forventer på date Greit å luke dem ut med en gang da!
klovnebukse Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Da skulle du heller snakka med daten min som jeg møtte sist lørdag. Nevnte ingenting om ekser eller forhold!:-) Jeg nevnte eksen min et par ganger, men i forbindelse med barna (som han jo er far til) og at jeg hadde reist med ham til daten sitt opprinnelsesland og at han snakka det språket. Måtte jo forklare hvorfor jeg kunne noen fraser på det språket. Følte det faktisk var litt teit å nevne eksen, men på en annen side så følte jeg det ble å lyve ved å si "en venn av meg" i stedet for eksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå