Gå til innhold

godtemoms, bare meg??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser et eller annet godt stort sett hver dag. Alltid vært nøye før, men klarer ikke styre meg nå. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅJA, her klarte jeg ingenting søtt før ett par mnder siden.

Nå går det meste i søt saker.. Bare må ha det..

Skrevet

jeg er til vanlig veldig glad i søtsaker men siste 3 mnd har jeg ikke hatt lyst på av en merkelig grunn

Skrevet

Godte sjuk så og si hele dagen jeg også:) Kunne spist godis hele dagen tror jeg:-p

Skrevet

Spiser noe godt hver dag, ikke mye bare en sjokoladebit eller to, men må ha.......

Skrevet

Ånei ikke bare deg, her er det masse momsing...huff... Sjokolade HVER dag!! Har aldri vært en sjokolademons før, men nå...klarer ikke å styre meg.... Vi får satse på mange og lange gåturer + at lystene gir seg når babys kommer til verden:o) Klem

Skrevet

uff samme her ,kommer bare på tanken sjokolade mmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Samme her! Tror jeg er så og si konstant godtesyk!!!

Skrevet

Er nok ikke bare du. Jeg spiser masse vher dag jeg.. Kan pakke i meg enn 200gr plate på no time!! Prøver å holde meg mer til ananas, vannmelon, og likk sunnere søte ting ;-p Men det ekke bare bare.. Sjokoladen bare rooooooooooper på meg. Nei jeg må no k ta meg en tur på butikken nå!

Skrevet

Jeg også! jeg har vanligvis et sukkerfritt kosthold siden jeg er insulin resistent, men nå når jeg er gravid, og spesielt nå mot slutten så bare MÅ jeg ha snop. Jeg har nå klart meg uten å spise sukker i 2 hele dager og holder på å gå på veggene. Så imorra skal jeg unne meg noe. Klarer ikke vente til helgen, er jo 5 lange dager i uken, så derfor innfører jeg godis dag onsdag og lørdag, så blir det ikke så lenge imellom. Ikveld er jeg helt desperat, heldigvis har jeg ingenting i hus :-) Har allerede lagt på meg 25 kg så må klare å holde meg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...