frøkenfrua Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg må bare spørre...for trudde kvalmen var mer de 3 første månedene. Jeg er 27 uker nå, og har i noen dager nå følt meg litt uvel. Er småkvalm, men ikke sånn kvalm at det setter meg ut.. Kan det være fordi magens innhold har begynt å presses oppover? Eller burde jeg bare ringe for å få sjekket meg?? Så lurer derfor på om det er fler her inne som er småkvalm og kommet såpass langt??
Småtorsk Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Er i uke 24, og er småkvalm. Og mellomkvalm. Og av og til storkvalm! For min del har det faktisk blitt verre, ikke bedre, formen var mye hyggeligere i første trimester. Har skjønt at det ikke her helt uvanlig å ha det som meg.
"nøtteliten" Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Er 27 jeg og kjempekvalm. De som er heldige er kvitt kvalmen etter 1.trimester. Andre er kvalme hele svangerkapet. Dessverre.
makkapakka med spire Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Var veldig dårlig i 1.tri og et par uker ut i 2 tri. Men for ei uke siden ble jeg veldig kvalm igjen, nå går jeg og er sånn små kvalm store deler av dagen. Er også 27 uker. Veldig irriterende for trodde at denne kvalmen skulle være over nå. Men har ikke tenkt tanken på å ringe lege el jordmor, tenker at det er normalt. eller??
frøkenfrua Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Dette var litt godt å lese. for da ser en jo at det ikke er så unormalt. Tusen takk dere...dette gjorde at jeg kunne slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå