Gå til innhold

Erfaring med fryseforsøk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal igang om ca 2 uker og er litt spent.

Har ikke noe særlig tro på at det klaffer på første,men litt spennende er det jo.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med fryseforsøk. Fikk et barn i 2008 etter fryseforsøk. Vi hadde første søskenforsøk nå i mai, og jeg er nå 14 uker på vei. Dette var også fryseforsøk.

 

Lykke til. Håper det klaffer for dere :-)

Skrevet

God erfaring med fryseforsøket mitt, er nå 22+3:) klaffet på første innsettet:)

Skrevet

Har også god erfaring med fryseforsøk. Fikk jenta mi på første ferske forsøk i 2007, og er nå 38 uker på vei med første fryseforsøk etter samme runde. Full klaff altså:)

Skrevet

Så bra å høre!!

Jeg leste i brosjyren nå at ca 50-60% av eggene overlever tining og litt færre prosent blir gravide.

 

Lurer på om det er vanlig å måtte avbryte forsøk pga at eggene vokser?

Kan de ikke bare ta de ut da og gjøre om forsøket til ivf?

 

Gratulerer til dere!!

 

Klaffet på vårt første ivf også og fikk 6 egg på frys:-)

Frøkna er nå snart 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...