celodi Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Her står jeg og lager ei stor bløtekake,og pynter den med JORDBÆR!!! Åhh,til og med kuttet i småbiter og puttet inn i kaka! Hehehe,jaja,sånn går det! Håper gjestene koser seg med den da:)
mamman til to gutter Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det er ikke noe problem å spise jordbær når man ammer hvis det var det du var redd for. Tidligere anbefalte de ikke at man spiste jordbær når man ammet pga allergi, men nå har de funnet ut at det ikke trigger allergi hvis mor spiser jordbær når hun ammer, så det er bare å spise. Noen få kan få vondt i magen av det, men det gjelder jo det meste av det man spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå