Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her står jeg og lager ei stor bløtekake,og pynter den med JORDBÆR!!!

Åhh,til og med kuttet i småbiter og puttet inn i kaka!

Hehehe,jaja,sånn går det! Håper gjestene koser seg med den da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem å spise jordbær når man ammer hvis det var det du var redd for. Tidligere anbefalte de ikke at man spiste jordbær når man ammet pga allergi, men nå har de funnet ut at det ikke trigger allergi hvis mor spiser jordbær når hun ammer, så det er bare å spise. Noen få kan få vondt i magen av det, men det gjelder jo det meste av det man spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...