Gå til innhold

HAR EN EGGLØSNING 14 DAGER ETTER EN "BORTFALLSBLØDNING"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta midt i brettet på p-pillene mine og har nå en bortfallsblødning, det jeg lurer på er når jeg kan forvente en eggløsning? Noen som vet? Normalt er den 14 dager etter føste mensdag, men gjelder det samme når jeg har denne "bortfallsblødningen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du nettopp har sluttet på prevensjon så er det ofte litt vanskelig å bli klok på syklusen...

dere kan prøve i vei - annenhver dag så er det ganske sikkert å treffe dersom det skulle være et egg på vei ned etter hvert...eller så kan du teste med eggløsningstester...

men noe fasitsvar på når eggløsningen kommer tilbake etter at man slutter på hormonelle prevensjonsmidler er det aldri...

lykke til :o)

Skrevet

Jeg svarte på innlegget ditt over og, men tenkte bare å tilføye at det sikkert er lurt å ikke tenke for mye på dette i starten uansett! Det skjer hvis det skjer erfarte vi, vi hadde egentlig ikke satt ordentlig i gang med prøvingen (altså annenhver dag til bestemte tider etc), men reiste på ferie og hadde det koselig sammen, samtidig som vi hadde litt sex. Men absolutt ikke masse hele tiden, og vi sjekket aldri om det var eggløsning på gang med noen tester. Jeg ville gitt meg selv noen måneder før jeg begynner å "stresse" med de tingene der, for kroppen kan bruke alt fra null til flere måneder på å stablilsere seg.

Men for all del, kos dere med hverandre, og slapp av og nyt den spennende tiden.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...