Gå til innhold

Mac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg kjøpe macbook eller macbook pro?

Og hvor stor skjerm? er 13 lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du kun bruke den til hjemmebruk holder det i massevis med en macbook. Jeg har en sånn - og er strålende fornøyd! Pappa har Pro, men han bruker den som jobbverktøy :)

13" er helt passe til hjemmebruk!

Skrevet

har macbook og macbook pro *flire*

vel mannen eier vel egentlig macbook pro...men jeg får bruke den;)

Hvis du ikke skal annet enn skrive dokumenter, redigere litt bilder osv så er en macbook nok, men jeg vil anbefale macbook pro fordi den kommer i aluminium og er litt mer robust enn den hvite i plast!!!

Smak og behag med andre ord:)

13" er nok i massevis:)

Skrevet

Tusen takk for svar,det hjalp meg masse:)

Skrevet

1+1=2 søte små-du er nok ikke helt oppdatert på mac skjønner jeg ;)

Det er den game utgaven av macbook som er hvit.Den er fortdsatt i salg, men er blitt erstattet. Den nye, fra og med 2008-modell er i aliminium. Vet det ganske så sikkert, for sitter å skriver på en akkurat nå:)

Du får den i to størrelser, altså når det gjelder kapasitet på maskinen. begge typene i aliminium og med sort tastatur. Men den kraftigste maskinen, som koster ca 2000 mer enn den minste, har bakgrunnsbelyst tastatur, noe som er en fordel hvis du sitter en del i dårlig lys og skriver.

Maskinen er lett, og en 13" er mer enn stor nok til "normal" privat bruk. Elsker macbooken min jeg :))

Skrevet

Hester har helt rett :) sitter og skriver på en macbook i aluminium selv her!

Skrevet

Når jeg går på apple.no så ser jeg bare hvit macbook og ikke i aluminium men jeg kan godt ta feil alikevel altså:)

Men mente egentlig bare å påpeke at den hvite(altså plast) har store svakheter og at jeg har måttet bytte deksel på tastaturet flere ganger pga dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...