Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Skal jeg kjøpe macbook eller macbook pro? Og hvor stor skjerm? er 13 lite?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 skal du kun bruke den til hjemmebruk holder det i massevis med en macbook. Jeg har en sånn - og er strålende fornøyd! Pappa har Pro, men han bruker den som jobbverktøy 13" er helt passe til hjemmebruk!
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 har macbook og macbook pro *flire* vel mannen eier vel egentlig macbook pro...men jeg får bruke den;) Hvis du ikke skal annet enn skrive dokumenter, redigere litt bilder osv så er en macbook nok, men jeg vil anbefale macbook pro fordi den kommer i aluminium og er litt mer robust enn den hvite i plast!!! Smak og behag med andre ord:) 13" er nok i massevis:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for svar,det hjalp meg masse:)
Hesther Sprilleli Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 1+1=2 søte små-du er nok ikke helt oppdatert på mac skjønner jeg Det er den game utgaven av macbook som er hvit.Den er fortdsatt i salg, men er blitt erstattet. Den nye, fra og med 2008-modell er i aliminium. Vet det ganske så sikkert, for sitter å skriver på en akkurat nå Du får den i to størrelser, altså når det gjelder kapasitet på maskinen. begge typene i aliminium og med sort tastatur. Men den kraftigste maskinen, som koster ca 2000 mer enn den minste, har bakgrunnsbelyst tastatur, noe som er en fordel hvis du sitter en del i dårlig lys og skriver. Maskinen er lett, og en 13" er mer enn stor nok til "normal" privat bruk. Elsker macbooken min jeg )
BettyBoob Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Hester har helt rett sitter og skriver på en macbook i aluminium selv her!
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Når jeg går på apple.no så ser jeg bare hvit macbook og ikke i aluminium men jeg kan godt ta feil alikevel altså Men mente egentlig bare å påpeke at den hvite(altså plast) har store svakheter og at jeg har måttet bytte deksel på tastaturet flere ganger pga dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå