Gå til innhold

Hvor "nært" er svineinfluensaen kommet deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kjenner du som har hatt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som har fått den.. Han bor en km unna meg.. Men jeg er ikke redd:)

Skrevet

en nær kollega av mannen har sannsynligvis fått den... vi holder pusten og vasker oss på hendene 160 ganger om dagen og ihvertfall hver gang vi skal ta på lillegutt!

Skrevet

Datteren til ei jeg har kontakt med gjennom jobben har hatt den, men ikke noe jeg har tenkt noe over. Hun var ikke noe sykere enn ved en vanlig influensa, faktisk mindre syk.

Skrevet

Jeg har den, og selv om det føles litt kjedelig akkurat nå - så er jeg i ganske grei form. Det er ikke noe å bekymre seg for dersom man har normalt god helse.

Skrevet

En 14-åring som var på ferie med i halvannen uke har fått den. Men det var så lenge etterpå at han nok ikke var syk da vi var sammen. Men pappaen hans jobber med mannen min og er dessuten hjemme hos oss nesten hver dag.

Ellers har hele familien til en gutt i min datters klasse fått den også.

Skrevet

Har hatt den selv, var da nummer 232 i Norge!

Skrevet

Ble invitert på besøk til en venn av meg, men hadde allerede en avtale den kvelden så dro ikke. Dagen etter hadde han symptomene, og senere så var det klart at han hadde den. Så så nærme var jeg, kunne ha hatt den nå. Kommer sikker til å få den en eller annen gang seinere, sikkert rundt bursdagen min hvis jeg er kjempeheldig!

Skrevet

Tror jeg har hatt den selv, uten at jeg har vært til legen. Og har et søskenbarn med familie, som har den nå(de har fått det påvist).

Om det var det jeg hadde, så var det litt som en kraftig forkjølelse, men med litt mer vondter i kroppen. Hadde ikke feber, men det har jeg hørt om flere som ikke har hatt. Og jeg får ikke lett feber. Kan kjennes ut som om jeg har feber, men har det likevel ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...