Gå til innhold

Hvis du hadde hatt misstanke om at du hadde svineinfluense hadde du da

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendt ungene vekk en uke? Jeg har en misstanke om at jeg har fått det og nå er ungen hos faren sin.Di har vert der noen dager fra før pga jeg har hvert ute å reist.Jeg savner dem kjempe masse å lillegutt på 1/5 år begynte å grine når jeg snakket me han i tlf.Jeg ringte opp igjen nå nett og da koste han seg med is men jeg føler at han trenger meg.Har aldri vert så lenge borte fra han før.Jeg får ikke tatt prøve for å sjekke hvilken influensetype jeg har pga det er forbeholdt riskogrupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, like lite som jeg hadde gjort det om jeg hadde hatt "vanlig" influensa.

Skrevet

Off er bare livredd for å smitte barna hvis det er svineinfluensa jeg har.Sist lillegutt var syk var han kjempe syk i over en uke.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke, men jeg hadde vært svært nøye med hygiene.

Skrevet

Jeg ville ringt fastlegen og hørt om det var sansynlig at det var svineinfluensa jeg hadde. Hvis det var det ville jeg bedt faren om det var mulig at de kunne bli der noen dager ekstra. Det ville være bedre både for dem og deg.

Skrevet

Det er umulig for dem å stille diagnose pga det er di samme symtomene som på vanlige influensa.Jeg har symtomer som:stive muskler,tretthet,hoste,snue litt feber.

Skrevet

nei det hadde jeg ikke,.

Skrevet

Det er ikke sesong for den vanlige influensaen, så har du influensa kan du gå ut ifra at det er svineinfluensa. Men det er ingen grunn til panikk. Det er heller ikke lenger nødvendig å fastslå hvilken type influensa det er. Media har jo lagt så mye vekt på dette temaet at det er mange som er blitt hysteriske, synd. Er du like redd for å få vanlig influensa?

Skrevet

Det er kanskje liten vits å sende de bort når du begynner å kjenne symptomer. Jeg var hos legen i går,og han sa det går ca. 8 dager fra man blir smitta til det bryter ut. Så skulle ungene bli smittet har de nok blitt det allerede :/

Skrevet

Det går jo ikke noen annen influensa nå, så om du har influensa er det høyst sansynlig svineinfluensa. Uansett har barna det bedre et annet sted enn sammen med en influensasyk mor.

Skrevet

Man er visst ikke smittsom før man får symptomer. Det sa iallefall legen til meg i dag.

Skrevet

Det smitter vl nesten bare etter at du har fått symptomer.

Skrevet

Okei. Rart at to forskjellige leger sier to forskjellige ting om noe så egentlig enkelt? Men håper legen din har rett, Glada, siden jenta mi reiste bort rett før jeg ble syk :) Håper hu slipper unna nemlig :)

Skrevet

Det smitter kun når en har symtomer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...