Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg er så øm i fingrene mine i høyre hand, føles rart når jeg tar på fingertuppene! Som om jeg er bedøvet eller noe. Helt merkelig. Av om til kan jeg kjenne sovende følelse i hele handa, men dette er bare høyre hand. Noen som vet hva dette kan vere, om det er noe å kontakte lege for eller? På forhand takk!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Kan hende du har noen nerver i klem. I ryggen, mellom skulderbladene. Hatt lignende men da hadde jeg verk helt ut til fingrene, spsielt ring og langefinger. Ondt i albuleddet også, akkurat som nervene lå litt utenpå. Prøv en manuelterapeut!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Ja, det er spesielt ring og langefinger hos meg også! Da er det sikkert bare noen nerver som du sier.. Skal på kontroll hos jordmor snart, så jeg kan ta det opp med henne også! Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Om du er gravid så er det helt vanlig. Ikke noe å bekymre seg over, bortsett fra om det blir veldig plagsomt eller ikke går over etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg er gravid ja! Og ganske snart mamma! Det er ikke sånn at det hemmer meg, bare er litt plagsomt og ubehagelig! Håper det går over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå