Gå til innhold

Si meg....


jente 05 + baby i magen

Anbefalte innlegg

...er det bare meg som er gærn, eller er det flere her som er begynt å tenke på juleforberedelser allerede???

 

er nå sykemeldt, og sitter i sommervarmen og tenker på hva man kan lage til julegaver i år... hvordan jeg skal pynte osv... må jo være ute i god tid, siden lillemann kommer rundt den 20.des...

 

er kanskje litt tidlig enda, men jeg bare elsker jula og all den kos og tradisjoner den bringer med seg!!! =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...da er vi i såfall to gærne ;)

 

Jeg skrev julegaveliste i går!

 

Her ventes mini rundt 22. desember, så alt MÅ jo være klart til jeg går ut i permisjon, for jeg vet av erfaring at de siste ukene er jeg ikke bygd for å trave i butikker eller ha noe hengende over meg som må gjøres.

 

Jeg koser meg også fælt med forberedelsene, så det er greit å begynne tidlig - godt vi er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke gærn, men skjønner at du begynner å lure, hehe:)

 

Jeg kjøpte mine første 13.julegaver i juli, etter at jeg fikk skatte pengene. Var ett kjempe bra tilbud jeg kom over i en av Tupperwares løsblad:) Så jeg bestilte like godt en del:)

 

Vi tenker nok bare av praktiske årsaker og bli ferdig med den verste jule stria, når man tross alt går gravid og blir bare tyngere og tyngere:) Jeg venter i begynnelsen av des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere =)

Har termin 2. desember, men vil veeeldig gjerne ha unna det meste før minstemann kommer =)

Det er en ting som virkelig er min store bekymring, og det er julebaksten! Hvordan skal jeg få til det med lillegutt hengende i puppen mon tro? Hehe =) Kan nesten ikke lage alt nesten en hel mnd før =)

Min kjære mann tror jeg er blitt helsprø, har jo så mange tanker og bekymringer om "tulleting" =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har termin før jul, og kanskje får ha med den lille i julefeiringen. :)

Jeg har termin nyttårsaften, så må nok sitte rolig hele julen og bare vente.....håper bare jeg orker å ordne alt til jul. :)

Juletradisjoner må holdes ved like, ikke en nisse skal glemmes. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke gæern:) Jeg har begynt å tenke på julegaver og alt som må ordnes til jul. Har termin 20. desember og må derfor ha alt klart i god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh, det var godt å høre!!!

 

følte meg litt teit her jeg satt og skrev julegaveliste og fantaserte om snø og adventsstjerne osv osv... hihi... en ting er iallefall sikkert, det blir en spennende jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 2 des.. har allerede begynt å kjøpe julegaver... :) og planlegge hvordan vi skal gjøre ting.. som å pynte osv...

Syntes det er greit å få ting unna.. så har du mere tid til den lille som kommer.. og slipper å stresse rundt på butikker og styr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...