Gå til innhold

Hva slags magefølelse hadde dere ift.kjønn og stemte den?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte det var gutt første gang og hadde rett :)

Denne gangen er jeg ikke fullt så sikker. Jentefølelsen er sterkere enn guttefølelsen, men er absolutt ikke så bombastisk som med førstemann. Får vite det på torsdag, håper jeg :)

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg litt magefølelse på gutt, og det ble gutt. Med nr 2 var jeg sikker på jente fordi alt var så anderledes den gangen mente jeg, ble gutt igjen. Med nr 3 trodde jeg mest jente fordi jeg var så sinnsykt kvalm og mange spådde meg jente (9 av 11 på spåforum), men hadde egentlig ikke helt noen magefølelse. Ble gutt. Denne gangen var jeg sikker p det måtte være gutt igjen, noe annet virket helt usannsynlig, men nå venter jeg visst jente. Så stemte i 1 av 4 tilfeller på meg ;-)

Skrevet

Hadde magefølelse på jente første svangerskapet - det ble en jente.

Denne gangen har jeg også jentefølselse, fordi svangerskapene har vært så like... men må nok vente noen uker til for å se om det stemmer denne gangen også :)

Skrevet

var meget bestemt på at det var en gutt jeg bærte på helt fra dag 1, har egentlig visst det i mange år at den første ville bli en gutt, mange som lo av meg gitt, men UL viste at det var en gutt, så jeg hadde jo rett

Skrevet

Første gangen bare "visste" jeg hele tiden at det var jente og det stemte! :-)

Andre gangen følte jeg gutt pga. sinnsyk kvalme fra uke 5 - 19!

Var ikke kvalm med jenta!

Og det stemte! :-)

Tredje gangen var jeg litt usikker men trodde gutt ettersom at jeg ble kvalm fra uke 6 - 13, noe som også stemte! :-)

Fjerde gangen var jeg litt usikker men da jeg ble kvalm igjen trodde jeg gutt!

Men så fikk vi vite både gutt og jente på UL ble jeg mer i tvil men det ble gutt! :-)

Nå femte gangen trodde jeg først jente for har aldri hatt store og ømme pupper i 1 tri. før men så kom kvalmen fra uke 6 - 17 og UL viser gutt igjen! :-)

Så hos meg virker det som om er man kvalm blir det gutt og ikke kvalm jente! ;-)

Skrevet

hatt rett alle 3 gangene.. første gang bare visste jeg at det var jente. ho lå litt klønete til når jeg var på ultralyd, så jeg fikk ikke bekreftet det der, men jeg visste det allikevel. og ut kom det en jente:) andre gang visste jeg også at det var gutt, hadde sen ultralyd så det var veldig tydelig at det vat gutt på UL. det stemte det:)

denne gangen er jeg veldig sikker på at det er jente, har hatt følelsen hele tiden, og jeg har hatt en del ekstra UL fordi jeg hadde en MA i november 08, også lå morkaka foran en stund, så det har blitt bekreftet ca 4 ganger at det er jente denne gangen:)

Skrevet

jeg bare visste at dette var jente, fra testen var positiv. Og jente er det :-) Men nå det er sagt, så er det jo 50% sjangse for at jeg skulle få rett, så tror ikke jeg er synsk hehe.

Skrevet

Har ikke hatt noen slags magefølelse med de to første, men denne gangen er jeg overbevist om at det er en gutt. Vi får se.

Skrevet

Første gang trodde (håpte) jeg det var en gutt og fikk en litt skremt hakeslepp da jeg fant ut det var jente ;) Men det ble nå den beste jenta i verden da :))

Denne gangen har jeg ingen anelse. Men det er litt for tidlig for kjønnsfølelsen ennå, må vente til jeg kan kjenne knøttet sparke og bevege seg først :)

...kanskje en liiiten jentefølelse...?

:)

Skrevet

Har hatt riktig magefølelse på alle fire, merkelig.

Jente, gutt, jente, gutt.

Visste ikke med de 3 første før de kom, nå har ul vist at magefølelsen min var rett.

Skrevet

Gutt.

Nei, ikke med mindre de har tatt feil på 6-7 ultralyder.

Skrevet

Jeg har hatt en veldig sterk følelse på at det er gutt, men UL viste mest sannsynlig ei jente. Fortsatt ikke helt sikker ennå på det, men får vente i spenning til den kommer.

Skrevet

Jeg har tatt feil med alle tre mine :)

Skrevet

Jeg var sikker på gutt, men det viste seg å være ei jente inni magen min:-) dette er mitt 1. barn.

Skrevet

Jeg var sikker på gutt, men det viste seg å være ei jente inni magen min:-) dette er mitt 1. barn.

Skrevet

Jeg var helt bestemt på at det var gutt. UL viste jente, så vi får se. Termin om 3 mnd.

Skrevet

Med første var jeg bombesikker på gutt, og fikk rett. Med denne hadde jeg veldig jentefølelse i starten, ul viste gutt. Har ikke termin før om 2 mnd så får vi se hvem som får rett. :)

Skrevet

Første gang hadde jeg en sterk jentefølelse helt i begynnelsen, men den gikk sakte men sikkert over til ingen følelse i det hele tatt. Vi fikk ikke sett kjønnet på UL, så vi måtte vente helt til fødselen med å få vite at verdens vakreste var en gutt :)

Denne gangen hadde vi begge en helt klar guttefølelse (vi var liksom bare sikre begge to), og på UL fikk vi jommen se en liten gutt til! :)

Skrevet

På min første var jeg bombesikker på at det var jente, ingenting å diskutere, ble veldig overrasket da det ikke stemte. Derfor brydde jeg meg ikke om magefølelsen de 2 neste gangen jeg ble gravid.

De som sier de har en magefølelse de kan stole på fordi de har hatt rett, tror jeg heller vi snakker om slumptreff.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg og "alle andre" var 120% sikre på at det bor en gutt i magen, og det stemmer, i følge to ul :-)

Det er merkelig, det der - før jeg hadde vært på ul var det en venninne av meg, som er tante til to gutter, som sa at hun syns nå det var litt dumt at jeg også skulle få en gutt, hun ønsket seg jo en jente! Hehehe ;-)

Skrevet

1.gang hadde jeg guttefølelse og den stemte :)

Denne gangen har jeg litt jentefølelse, men har ikke vært på UL enda, så vi får se.

Nå er det jo 50% sjanse for å treffe riktig uansett da..

Søstera mi trodde gutt, men hun fikk jente.

Skrevet

Første gangen visste jeg at det var en jente fra positiv test.. Det var bare en følelse som var helt 110% sikker..og det stemte. Denne gangen var jeg også siker på jente først, men på tidlig ul. sa vedkommen som tok den at hun trodde det var en gutt, så da har jeg begynt å tenke at det kanskje er en gutt, men jentefølelsen har ikke gitt helt slipp, så blir spennende å se på ordinær ul. hva de sier. :))

Skrevet

Jeg følte meg veldig sikker på at det var en gutt sist, vi satte navn på han med en gang til og med. Og det var det. Kan også være litt at jeg helst ville ha gutt da... Denne gangen har jeg ært mye mer kvalm og kastet opp mye, jeg har veldig sprengte pupper, noe jeg ikke hadde sist, og sist hadde jeg bare lyst på syrlig, nå har jeg bare lyst på salt. Så siden alt er så ulikt, så tenker jeg at det kan være en jente. Også fordi forrigemann ble unnfanget ved fullmåne, mens denne gang hadde jeg eggløsning på nymåne... Og det virker som det er roligere i magen denne gangen. Pga alt dette så klarer jeg ikke ha noen magefølelse, jeg tenker at det kan virke som jente, men som mange over her sier, så trenger jo ikke det ha noe å si. Så får bare smøre meg med tålmodighet fram til UL jeg og! (litt artig å spekulere da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...