Lene~mor til tre Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Har dere noen hobbyer som dere holder på med? Jeg broderer en del, har brodert julekalendere til begge ungene f.eks og akkurat nå holder jeg på å gjøre ferdig ett kattebilde
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Broderer litt jeg og. Men det går i rykk og napp, kan gå måneder mellom hver gang jeg broderer noe. Strikker litt innimellom, men det kan gå lenge mellom hver gang det og. Det siste prosjektet jeg hadde var å strikke ull sokker til alle lillemors dukker.
Ranveig R Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Har laga ein del kort, men det har blitt veldig lite i det siste. Har ikkje tålmodighet til å sitte med ting om tar lang tid å få ferdig... Har strikka mykje og, men av same grunn som over har det blitt lite dei siste mnd. Tenker det blir meir no når open bhg startar opp igjen etter ferien, då må hendene mine ha noko å gjere på mens eg er der. Det einaste eg har hatt tålmodighet til no er å sy, altså på symaskin. Då kan eg klippe og sy ein kjole eller ei bukse på halvannan time. Det er det einaste som går kjapt nok. Men å sitte med pc'en i fanget kveld ut og kveld inn og irritere meg grønn over at eg brukar tid på den, det klarar eg. Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå