Gå til innhold

Kvalm og spyr... er vel ikke tilbake til sånn det var før 12. uke vel?


Panterjenta85

Anbefalte innlegg

Er det normalt å bli kvalm igjen mot slutten? Har spydd to ganger nå og føler meg skikkelig uvel!! kan jo ikke være sunt å ikke få i seg noe næring nå når fosteret ska legge på seg?

Er redd jeg ikke tålte juicen jeg drakk i dag tidlig.. Mulig den ble for sur for magen.. Håper iaffal at det er derfor! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært litt sånn jeg også, men spøy bare en gang.

Tror det er litt fordi barnet ligger å presser litt på alt som er om dagen, men kan hende det er omgangsyke å ja..

 

God bedring =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Jeg føler med deg!

Med mindre du har omgangssyken eller spist noe du ikke har tålt, så er det nok sannsynligvis ungen som ligger og presser. Jeg har selv vært løs i magen i snart tre uker, og må på do nesten med en gang jeg har spist. Det rumler og står i der inne hele tiden, men regner med at det bare er ungen som presser på tarmer og andre ting. Har hørt fra flere om at de slet med vondt i magen og diare på slutten av svangerskapet.

 

Håper formen blir litt bedre, hvis ikke får du trøste deg med at vi ikke har SÅÅÅ lenge igjen. Selv om tiden aldri har gått saktere:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk heldigvis over igjen etter å ha spydd et par ganger.. Ikke mye morro!! Jeg er en av de personene som virkelig ikke takler å spy. Skal ikke mer til for å få meg til å begynne å gråte! Syns det er helt forferdelig! *flau*

Var på kontroll i går og jordmor mente også at det fort kan være på grunn av stress. Har kontroller opptil to ganger i uka enkelte uker fordi jenta vår er lita og får høre hver gang at jeg må ta det med ro og ikke stresse.. Men hva gjør man da? Når kroppen er helt slapp, men hodet ikke klarer å nyte roen? Tror jeg blir mer stressa av å ikke gjøre noenting jeg..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...