Lillepusen-78 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Noen som har prøvd noe slikt? Sønnen min begynner snart i barnehage, og jeg lurer på om den vil være et greit kjøp? Den var foret, og skal være vanntett....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Snuppa hadde Reflex høstdress når hun var 1 år, den var tynn med sånn nettingfor inni, impregnerte den ofte og den var helt super!!!
rima Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Ikke helt sikker på hvilken dress du mener, men da min jente var 1 år hadde hun en sånn dress som Mulan nevner og den var super her også. Etter det har vi bare kjøpt reflex-dresser til henne og nå er hun fire! Synes de er toppen og prisen er jo veldig grei også!
Ksenia & Anjem Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 de er helt greie..poden ble fort svett i den, puster dårlig. vi kjøper kun reima tec nå til gutta. synes det er de beste dressene. vanntett er den ikke. speaking of..gutten min var ute i dag i bhg i høljende regn, han hadde ikke på regntøy, men reima dressen sin. vannet bare prelte av. suuper dress .)
Lillepusen-78 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for svar Kommer nok til å kjøpe noe slikt. Og ang. Reima, så kjøper vi antakelig det neste gang han skal ha dress. Han er så liten nå, og de er ikke så mye ute. Og prisforskjellen er jo ganske stor...
Ann_ Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Min datter har også kun hatt reflex høstdress. Den har vært helt super. Veldig bra passform også. Den har en strikk i livet slik at hvis den er litt for stor blir den ikke som en sekk. Man kan velge om man vil ha en ulldress under den og bruke den på vinteren. Det kommer jo litt an på hvor man bor i Norge (hvor kaldt det faktisk er)
Gjest Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Ikke til 1 åring, men vi hadde til 4 åringen og 6 åringen i fjor og ble ikke imponert. Var knapt en dag med mye regn og dammer der de ikke var kliss våte (prøvde å klage og fikk surt svar om vi tross alt ikke hadde kjøpt regntøy, men vinterdresser... vel, er vandt med Reimatec sin jeg da, og den er helt vantett). Kommer aldri til å kjøpe Reflex igjen i hvertfall.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Vi har prøvd reflex, men i str 4 år. Den var grusom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå