Alba44 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Min lille gutt ( som ikke er såå liten lenger...) tilbringer sine første timer i barnehagen og her sitter mamman og ikke aner hva hun skal gjøre... :-O Har spist, vasket badet og brettet noen klær, men nå når jeg satte meg ned med en kaffekopp så ble jeg helt apatisk...hehe... Jaja, vet jo at det går seg til... Gleder meg ihvertfall MASSE MASSE til å kose han og snuse inn den deilige duften av han... <3 Andre kaffedrikkendestirrende mødre her?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 han koser seg sikkert MASSE! Det er som regel verst for mamma-hjertene vettu... Om det er noe, så ringer de jo fra bhg. Men jeg skjønner du er litt "stressa". Jeg følte det samme da jentungen min skulle begynne for 2 (!) år siden, og jeg dro hjem etter hun hadde sovnet i vogna. Fikk helt tårer å tenke på at hun sikkert lurte på hvor jeg var da hun våknet. Men det gikk sååååå fint:)
Alba44 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Ja, er nok mammahjertet som lider mest... Etter å ha jobbet mange år i bhg selv så vet jeg godt at det går bra med de aller fleste, men her er jeg 100 % mamma og ingen fagperson..
Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 melder meg på fra og med neste uke; i morra starter vår lille dyrebare på tilvenning. Uff, jeg gruer meg som en hund til å levere henne fra meg (særlig siden jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til etter endt perm og dermed antagelig starter opp studier hjemmefra når hun er ferdig tilvent...) Ser for meg at jeg begynner å klø etter å hente henne så snart frokosten er unnagjort, haha. Men det skal bli deilig å senke skuldrene og sette bort ansvaret for å passe på henne litt innimellom også
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg leverte snuppa i barnehage for første gang i dag. Var der med henne halvannen time til hun sovnet, og nå er hun helt sikkert våken igjen. Så, venter litt på at det skal komme en telefon snart... Men, hun liker seg sammen med de fleste mennesker og hun har det helt sikkert fint. Men, det er både uvant å rart...
Alba44 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Regnet med at jeg ikke var alene. Han smilte forsiktig da jeg kom og krøp opp i fanget mitt. Hadde gått veldig fint og det er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå