nemifi Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 33 fullgåtte uker nå, og vært innlagt fra uke 26 pga kort livmorhals. Sluppet ut nå og får kun være rolig og hjemme (enklere sagt enn gjort m en 2 åring hjemme:-) MEN er så kvalm for tiden og vondt i magen. Akkurat som hele magen er sår.. Er det fler som har det sånn, eller burde jeg bli bekymret for det også? I tillegg til svineinfluensa ++ (sukk)
Panterjenta85 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 I dag er jeg også kvalm igjen! har hengt over doen to ganger i dag! er 36+1... Har planer om å bare legge meg nå for føler meg helt utslitt...
Tøssa Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 bebisen presser på div organer veitu, så ikke så rart at vi både er uvelle og slitne...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Hei! :-) Begynte i uke 40 i dag og har dei 3 siste ukene vært mye kvalm! Så jeg tror det er vanlig å bli litt kvalm og uggen på slutten av svangerskapene!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg ble kvalm igjen fra uke 32, og det er her ennå. 36+2 nå..
nemifi Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Takk damer, godt å vite at det ikke bare er meg:-) Føles litt som alt ommøbleres der nede av lillemann! Da får vi bare holde ut. Ikke lett å få i seg mat for tiden. Lykke til alle sammen. Snart er vi i mål! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå