Gå til innhold

Må bare tipse dere om menskopp! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette som ikke er fornøyde? Virker jo som om alle er fornøyde så da må det vel fumke bra da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt dette en studn, og fordelene er:

-hvis mann skal på stranda og bare blør bittelitt, så kann mann ike ta i tampong (ikke jeg i hvert fall)

-hvis man blør masse så slipper man å få blod på bade gulvet eller på honkle etter at man dusjer, men kan bare ha den i.

-hvis man skal ha eksamen/ langt møte og tror man skal få mensen, men ikke sikker, sette den i så er du sikker.

Skrevet

Dette skal jeg også prøve når jeg får igjen mensen etter fødsel!

Skrevet

Jeg begynner nå å lure på om denne dyttingen blir gjort av eieren av denne butikken? Synes det var litt VEL mye dytting på en tråd med bare en link i hovedinnlegget.

Lukter litt reklame her ja.

Skrevet

hehe finnes jo andre steder man kan kjøpe denn enn i den butikken!

Har blitt lagt til flere linker hvor folk har kjøpt det, jeg har kjøpt fra nettbutikk i england f.eks:)

Skrevet

Mooncup er helt genial. Har brukt den et år og er kjempefornøyd. Den har reddet sommeren med bading og alt, for ikke å snakke om trening! Mindre blod og mindre smerter stemmer her også. Og den kjennes ikke når man har den inni.

Skrevet

Jeg fikk min i dag da.. :) Men spørs når jeg får prøvd den da..? ;)

Skrevet

HAHA I info teksten til en av filmen på youtube da står det: Den bärs inombords =D

Skrevet

Men, ser dere skriver her at str kommer ann på at man har vært gravid eller ikke men på bleieboden.no står det:

Lunette™ mensbeger modell 1:

Anbefales til kvinner som ikke har debutert seksuelt og til kvinner med lette blødninger. Diameter 41 mm x 47 mm. Endetappen er 25 mm lang. Modell 1 rommer 25 ml.

Lunette™ mensbeger modell 2:

Anbefales til kvinner med kraftigere blødninger. Diameter 46 mm x 52 mm. Endetappen er 20 mm lang. Modell 2 rommer 30 ml.

-Hva hvis man ikke blør så mye, men har hatt sex?

Skrevet

det står jo der...OG til kvinner med lette blødninger, altså modell 1.

Skrevet

Hvis du leser en gang til ser du at MODELL 1 -ikke hatt sex, blør lite.

MODELL 2 - blør mye

Skrevet

Meg 01.27. Men er jo ikke egentlig store forskjellen da skiller 5 ml

Skrevet

jeg kan lese hundre ganger, du skal likevel velge modell 1.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og jeg virker sikkert dum. Men jeg tenkte bare sånn i forhold til at noen snakket om at du måtte ha større når du hadde født. Men på denne siden sto det det med sex å da tenkte jeg at det har sikkert noe å si siden da er du sikkert litt større der nede.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

MEN! Nå har vi vel tipsa nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...