meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Noen som vet? Jeg har jo født + vært noen timer på sykehus og så vært litt vekk i huet etterpå, så jeg får ikke med meg alt... Jeg var her sist lørdags kveld, da hadde hun ikke født. Nå er det tirsdag og jeg lurer... Har du født Snart mamma til 2? Gikk det greit evt?
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 JEG HAR FØDT (",) så artig at du spurte, kom hjem fra sykehuset nå Var jo såååå misunnelig på deg da skjønte at ting var på gang lørdag kveld...og jammen våknet jeg ikke 0200 natt til søndag, da hadde slimproppen gått..og 0430 begynte riene.. Dro inn på sykehuset ved 1200-tiden, hadde da 3 cm åpning og bedt om å gå en times tur!!! yeah right, hadde sinnsykt vondt, men holdt meg 50 meter utenfor hovedinngangen..kom tilbake 1340, hadde da 5 cm åpning..og 1 time og 10 min etter var verdens nydeligste gutt født!! snakk om kjapp fødsel; fra 5 cm til 10 cm åpning OG uttrykning på 1 time!!! Alt gikk veldig bra..veide 3920 og 53 lang og like lys som storesøster og mamma'n sin..navn derimot, det har vi ikke he,he... Nettop kommet hjem fra sykehuset..var så spent hvordan det gikk med deg..så håper på en tilbakemelding..tenk at vi fødte til slutt; var godt å ha ei som jeg visste gikk gjennom det samme (",) Lykkelig 2barns-mor..endelig!!!!
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 så innlegget ditt nå; jeg hadde også 3.15 fødsel...og også her ble vannet tatt grunnet babyen trolig hadde bæsjet i vannet da ble litt stressa da åpnet meg så fort... Så flott at alt gikk bra, artig hvis vi møttes i Tønsberg en dag, vi flytter dit høsten 2009!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Oi, da fødte du akkurat 12 timer etter meg jo:) Ha ha, så morsomt. Gratulerer til deg også! Hvordan er formen din nå? Jeg sitter og venter på at melka skal gjøre sitt inntog for fullt. Formen er god. Dro hjem fra sykehuset etter 15 timer, fordi jeg ikke orka mer bråk, hehe:) Send personlig melding da, om du vil ha meg på msn eller noe. Jeg har en gjeng med folk som har hatt treff gjennom svangerskapet her og som skal fortsettes å treffes nå. Alle har fått nå i juni, juli eller august/tidlig september. Hilsen Mona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå