v <3 <3 <3 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 når skal enn kjenne liv dagelig?? er i veke 23 no og har kjent liv dagelig fra veke 20...men i dag e det heilt stille...litt bekymra!! ligger me influensa..kan ungen merke det??
Ameli Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det jeg har blitt fortalt (det betyr ikke at det er en absolutt sannhet) er at en bør kjenne liv hver dag rundt uke 28. Jeg kjente liv fra uke 18 og har hatt masse stille perioder frem til nå, er nå i uke 28. Men om du er bekymret og med tanke på at du er syk, gjør det jo ikke noe å ringe JM, lege eller føden Lykke til
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Det jeg gjorde da jeg hadde "stille" perioder var å drikke et stort glass med iskald saft, så legge meg ned på ryggen. Da begynte jenta mi som oftes å sparke!! :-) Ring jordmor dersom du fortsatt ikke kjenner no! Ingen grunn til å ligge hjemme å være bekymret! God bedring og lykke til, :-)
v <3 <3 <3 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 phu sparka her no!!!:) pleier å våkne av at ho sparka om morningene...men ikkje dag!! men da e det ingen ting å bekymre seg for lengre!!!:) takk for svar hvertfall!!
Kongeørna Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Min erfaring er at ungen helt klart merker at vi ikke er i form, og nærmest opplever det samme som oss. Det vil si at babyen beveger seg mindre hvis du (og den) er syke. Men jeg har kjent daglig liv siden 20 omtrent, men enkelte dager mye mindre enn andre. Nå i uke 28 begynner jeg å kunne vite når jeg skal forvente å kjenne liv, det har nok dannet seg et slags søvnmønster i magen. God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå