Tonjecs Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Min beste venninne er forlovet og de blir mann og kone i mai/juni neste år. Men bare hvis man finner ett passende lokale. Paret bor i Oslo, så de leter etter festlokale i Oslo og omegn. Håper på mange tips! På forhånd tusen takk!!!
AdrenaLine Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg har veldig god oversikt siden jeg har planlagt hele fire brylluper!! Hehe. Et med eksen som ble avlblåst fire måneder før og tre med min nåværende som har lidd av litt kalde føtter samt at babyankomst har ødelagt... Har de noen som helst tanker om hva de ønsker? Hvor mange gjester? Ved sjøen eller skogen? Prisnivå? Årstid? Ved skogen: Lysebu Skytterkollen Soria Moria Sporten (drives av Sult) Frognerseteren Grefsenkollen Bogstad gård I byen: Oslo Miltære Samfund Gamle Logen Hotel Continental Grand hotell Hotel Bristol Frimurerlogen Ved sjøen: Hvalstrand bad (Sult) Ingierstrand bad Lille Herbern Bygdøy Roklubb Strand restaurant Roklubben på Kalvøya Hukodden (drives av Sult) Oscarsborg (krever overnatting) Holmsbu bad (krever overnatting) Andre: Ekebergrestauranten Bygdøystuene (drives av Folkemuseet) Skøyen hovedgård Madserud gård Eckbo Risvollen Øverland gård Dette var det jeg kom på nå i første omgang. Vet i tillegg om et fantastisk kråkeslott som ligger på Ormøya, men husker ikke helt hva det heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå