Gå til innhold

Nå tror jeg det skjer noe, veldige menssmerter.


feb79

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg nå tror jeg det er noe på gang. Begynte å "føle" endel i går kveld, men siden jeg har vært så plaget med kynnere tenkte jeg ikke mer over det. Våknet noen ganger i natt, men ikke verre enn at jeg sovnet igjen. Fra og med kl 08 har jeg hatt jevnlige sammentrekninger, og de site timene har det vært ca 10 min mellom hver. Det føles som veldig sterke menssmerter men de varer bare i ca 15 sek. Ringte føden og de sa jeg skulle ringe tilbake når det var 5 min og de varte i ca 1 min. Så dette blir en spennende dag. Har egentlig termin 6 august så lillemann ser ut til å være ganske så presis. Krysser fingre og tær for at jeg overlever dette også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er heldig. jeg har følt masse menssmerter, særlig på morningen. men det går over hver gang. utrolig kjedelig. jeg har også hatt masse kynnere. skulle gjerne hørt hvordan en ri kjennes.... har ikke gjort dette før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mens smerter , og fødselsvonde kynnere i 2 uker ......

 

Er tredjemann dette, og maseriene jeg har hver natt er faktisk like vonde som riene rett før 2.mann ble født.... Ligger med klokka og tar tiden på natten. Varer 55 til 80 sekunder, men blir aldri regelmessige....

 

Håper det er i gang for deg :) Er så kjedelig å gå å vente, men vi venter på noe fantastisk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg hatt uregelmessige rier i hele dag. Alt i fra 5-10 min mellom hver, men de varer fra 30 sek til 1 min så de er fortsatt litt ujevne. Prøver å holde meg hjemme så lenge som mulig:-) Det er som kraftige kraftige menstak, ikke noe murring. Man kjenner at de kommer smygende og at det bygger seg opp, så blir det bedre igjen. Skal på Riksen, så dette blir en spennende kveld/natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen!!

Ventingen er forferdelig. Har hatt kynnere i 2 mnd, og menssmerter i 2 uker. Og for hver gang jeg tror det er noe på gang, går det over!!

Du får ha lykke til, og viss du trenger trøst, så bare tenk på oss som enda går her i varmen og venter. (selvmedlidenhet er en synd???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jo da jeg overlevde jeg :-) Født en nydelig liten gutt den 5,august. Fødte på Riksen og der ble jeg utrolig godt tatt vare på. Det var veldig rolig der så jeg fikk alenerom 2 av 3 dager :-) Fødselen gikk greit, men har slitt og sliter fortsatt med en del hemorider. Jaja det får man nesten regne med. Lykke til dere andre, nå må jeg pumpe meg for her spruter melka, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...