Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en ukomplisert SA 5. juli, blødde i 4 dager, ingen smerter. var aldri til legen siden jeg var langt borte på ferie da det skjedde, og legen sa på tlf at det ikke var nødvendig med noen sjekk så lenge jeg stoppet og blø og ikke fikk store smerter. Jeg var da ca 6 uker på vei. For 2 uker siden i dag fikk jeg positiv EL-test. I dag fikk jeg positiv grav test. Kan det være hcg fra den forrige graviditeten som sitter i blodet mitt ennå? når aborten skjedde såpass tidlig? Fikk et tydelig kryss med en gang jeg tok testen, lenge før kontrollstreken kom til syne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :o)

Jeg vet ikke men syntes det høres ut som du er gravid på ny.. De sier jo at man ofte lett kan bli gravid fort etter en SA... At kroppen er veldig motakelig...

Hadde ringt til legen og spurt jeg...Masse lykke til..

Klem fra meg

Skrevet

Hei:) Litt usikker på det... Mener å ha lest at Hcg sitter igjen i kroppen en god stund. Opptil 3-5 uker.( Men det er sikkert litt individuelt det også) En mnd siden du mistet.... Kan jo være du er gravid igjen:) Vi får håpe det! Kanskje du skulle ringe legen og høre hav h*n mener? Uansett, lykke til!!! Var ikke mye til hjelp dette :/

Skrevet

Venter noen dager og ser om mensen kommer, ev tester på ny før jeg ringer legen..

Men får man EL dersom hcg-verdien fremdeles er så høy at den vises på gravtest etter en SA? Hadde som sagt positiv eggløsningstest tirsdag for 2 uker siden. EL-test var negativ søndagen før og onsdagen etter..

På søndag som var fikk jeg også ørlite grann brunlig utflod da jeg var på do, ingenting mer av det etterpå, så virker ikke som det var mensen som var på gang heller..

Skrevet

hei.

jeg hadde en sa i uke 6 i 2007, blødde i noen få dager, som deg, og ingen smerter. vi begynte å prøve på nytt og var gravid etter 2-3 uker som deg. så ja, det kan gå an:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...