trolly Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 trenger å kjøpe meg en kjole til å ha i dåpen til gutten vår. Noen som vet om en butikk i Oslo med fine kjoler? Som ikke er så dyr, men samtidig god kvalitet. Er villig til å betale rundt 1000-2000 kr. Har ikke tid til å lete rundt i flere butikker. Hadde vært supert om dere har noen gode tips:)
hysterika Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Gå på Staff på Glassmagasinet, de har nydelige kjoler! Koster fra 1000 til 1500. Jeg elsker de klærne!
trolly Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Hvilke type kjloer er det? Typisk ballkjoler, eller mer enkle om du skjønner? Er de for de aller tynneste..? Vil gjerne ha med stropper
hysterika Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Nei, det er en mer romantisk stil, sån lag på lag à la Noa Noa.
hysterika Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Og det er ikke for de tynneste! Jeg tro de har helt opp til XXXL, i hvert fall i noen av klærne!
fru tekopp Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville tatt en tur til Oasis på Oslo City. Syns det er veldig mye pent der. Koster ikke vanvittig mye heller. (selvfølgelig er alt relativt...) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå