Gå til innhold

Hmm, om vesla kommer på fredag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe mammaen min er sikker på ("bare vent og se du, fredags morgen er hun er!"), så får hun faktisk en litt kul fødselsdato. 07.08.09 ;-)

Ingen i familien vår har noen spesielle datoer sånn sett, hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje hun har rett:P

jeg tippet at jenta mi kom 21..og det gjorde hun :)

Skrevet

Hehe... Er innstilt på å gå over jeg. Alle tipper og gjetter i vei om når hun kommer, og det er jo bare koselig det, men selv trodde ejg før at hun skulle komme en stund før, nå tror jeg hun kommer noen dager over. Tror. Har faktisk ikke noen magefølelse, men vet mamma ofte har rett dersom hun først får en magefølelse på noe, så kanskje?

Skrevet

Jenta mi er født 06.07.08, og jeg trodde at det derfor ville bli lett for familien å huske den, men neida, de sliter like mye med å huske hennes som alle andres :)

Men det er en fin dato da, så du får gjøre som meG og ha storrengjøring ( gjerne i hagen hvis det er mye rot der) så skal du se hun kommer dagen etter:)

Skrevet

hehe ja..alle tippet at hun koms til å komme før tiden hele tia...helt til jeg begynnte å tro på det..gjett om jeg var lei 9 dager over tida da:P hehe...stole på sin egen magefølelse neste gang tror jeg :P

Skrevet

Ja, jeg har jo ikke magefølelse da, er det som er problemet mitt. har faktisk null peiling på når hun evt kommer bare tenker at det er lurt å instille seg på "overtid". Hadde helt lukket og umoden livmorhals på torsdag, og halvmoden, litt lang livmorhals med 1 cm åpning i går og hadde 1 rie (jepp, 1! ;-)) i går, har mye murringer nedpress og sterke tak/kynnere, så at noe skjer merker jeg jo, men når det setter i gang for alvor blir en annen sak. Skal til kontroll igjen alt på fredag (pga stigende/høyt BT og tidligere svk.forgiftning), så får se om det evt kan strippes litt da om jeg ikke har født og har fått litt mer åpning.

Rundvaske huset gjorde vi (les: mannen) i helgen når ingen av barna var hjemme, så alt er klart. Jeg rundvasket faktisk bilen jeg da, men hadde ikke mye effekt ;-)

Skrevet

Det blir jo en litt morsom dato! Niesen min var nesten ute 02.02.02, men det drøyde til 03.02.02. Datteren vår er født 20.02.2003. (2002-2003) Grei å huske det også.

Kanskje nestemann kommer 01.01.10? (Termin 15.01.10) Første var 13 dager før termin, kanskje denne kommer 14 dager før?

Skrevet

Tjihi =)

Jeg har en kjip dato, men lillesøsteren min ble 8 år 08.08.08 ;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg har bursdag 8.8 men er noen år for gammel til å få det som en kul rekke.. :P

Skrevet

Jeg har håpet og håpet på kule datoer men jammen har det ikke blitt det på noen av oss, eller som bryllupsdato. Vurderte 20.02.02 (2002-2002) som bryllupsdag men det ble ikke noe av siden det var midt i et semester siste året på skolen... Ble 270702 som ikke er så stilig likevel, selv om det består av bare 3 tall i gjentagelse..

Snuppa hadde jeg termin 020405 med og håpet i det lengste på å få 030405, men dengang ei... Plutten hadde jeg termin 200209 og det var nesten litt kult, men han drøyde til 23. Ble ikke 24. engang sånn at jeg hadde hatt partall på begge ungene (og den ene det dobbelte av den andre)- han ble født 23.58 haha...

Venninne har kul dato på plutten sin da - født 4.4 klokka 21.21...

Skrevet

Nesten som Mylian jeg har 9.9 og eldste sønn har 11.11

Skrevet

Jeg hadde termin midt i juli 07 og alle måtte kommentere "tenk om han kommer 070707" mens jeg var overbevist om at jeg kom til å gå over terminen. Ingen fikk helt rett, men "alle andre" fikk mest rett for han kom 06.07.07. Svigermor sin første tanke når hun fikk melding i 7-tiden på morgenen om at vi hadde reist til sykehuset var at hun "håpet" vi traff 070707, så fikk hun tenkt seg om en gang til og fant ut at det ikke var noe å håpe på en fødsel på nesten et døgn...

Jeg kjenner noen som fikk baby 050607

Skrevet

He he, fredag er en fin dato uansett!!! Da bli vår største 5 år nemlig =))

Skrevet

Jeg har en litt artig dato... 18.11.81 hehe

Skrevet

Yngste min er født 26 06 06, det er vel det nærmeste vi kommer en spesiel dato.

Men naboen til moren min har en datter so er født 9.9.99 og ho heter Ninni, den syns jeg er litt morsom:-)

Skrevet

Kjenner ei som har en datter som er født 070707.

Skrevet

Førstemann kom 05.06.07 og andremann 24.12.08

Skrevet

Naboen fikk 8 hundevalper 8/8-08. = ) Hos meg gikk vannet dagen etter, men det tok enda en stund før vesla kom.

Skrevet

Fin dag :) Ene jenta vår har bursdag da ;o)

Skrevet

Nei ingen i familien, men datteren til en venninne er født 02.02.02

Skrevet

Kom på en kul ting til om hun kommer fredag, evt lørdag. Vi andre i heimen er nemlig født på søndag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag, så hadde vært kult om hun kom fredag elelr lørdag, så dekker vi 6 av 7 ukedager ;-)

Skrevet

Da er hun vel født 8. august 2000:-)

Skrevet

Så må jeg legge til at to av tantebarna mine er født 4. mai og en 6. juli.

Så vi husker deres bursdager slik:-) 04050607

Skrevet

HERLIGHET!!! Er det allerede klart for fødsel?!?! Syns ikke det var lenge siden du fant ut at du var gravid jeg.... =O Tiden flyr i lystig lag... =)

Masse lykke til når det skjer! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...