♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 og hvordan trives dere med det?
hysterika Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg er språkkonsulent og lærebokforfatter. Trives veldig godt, men jobber MYE, 40-45 timer i uka. Fra jeg henter barna til de legger seg har jeg fri, og når de har lagt seg sitter jeg ved PC-en noen timer til.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Hvordan fikk du i gang alt dettte når du begynte. Må vel liksom være i ett system for å vite at det man driver med kan betales for? vart rart spørsmål det her, spøpr hvis du ikke skjønner hehe:-))
hysterika Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde kontakter og var "kjent" i miljøet, hadde hatt andre jobber før, og kjente de rette menneskene. Ble hentet inn til å gjøre et stort oppdrag, og nå blir jeg hele tiden spurt om å holde kurs, skrive bøker / artikler. Jeg har en lang utdannelse, og jeg er heller ikke veldig ung lenger, så du kan si at jeg har brukt hele mitt yrkesliv på å bygge opp dette. Grunnen til at det funker er at jeg kan det jeg driver med, jeg får gode tilbakemeldinger, og det igjen gjør at jeg får nye oppdrag. Hva er det du ønsker å starte opp med?
Patetica fåkksi Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Butikk. Men er 40-45 timer i uka mye? 8 timer om dagen man-fre er jo 40.
hysterika Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Av de 45 timene underviser jeg ca 25 timer, og jeg synes det er mye. Det er ikke sikkert andre synes det, men jeg må jo står foran masse mennesker og være helt klar hele tiden, nytter ikkeå ha en dårlig dag! Men det er kanskje mest fordi jeg alltid har noe hengende over meg, jeg har alltid noe som burde vært ferdig, dead lines som nærmer seg!
Gjest jommensajegsmør Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 nettbutikk og er hjemme med barn. Fordelen er at barna går først og man jobber når man kan. Ulempen er at man kanskje føler man har litt for lite tid til business, selv om man gjerne jobber fulltid når man regner antall timer i uken. Avhengig av hva men gjør, krever en del prosjekter enormt mye tid, og man man betales dessverre ikke deretter...
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 4. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2009 Hvordan nettbutikk er det? Jeg er utdannet interiørkonsulent jeg da, det jeg kunn tenke meg å drive med:-)
Gjest jadajadajadaneida Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Hei 'En prins og ei prinsesse'. Kan dette være noe for deg? http://interiorbutikker.blogspot.com/2009/08/begynnerlnn-kroner-null.html
fjollefrua Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Jeg er selvstendig. sjekk ut www.hundekompanjongen.no Fant ut etter å ha vært selger i over 7 år at nå ville jeg gjøre noe jeg hadde lyst til... Så jeg sa opp jobben og begynte utdanningen som hundemassør. Er ferdig utdannet 13. september Drømmejobben hvis man er glad i hunder...
Libido- Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Jeg driver nettbutikk, men jobber også ved siden av. 80% Så det kan bli lange kvelder til tider. Men elsker å holde på for meg selv, kjempe gøy =)
Gjest Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Jeg driver butikk...... men det var vel ingen hemmelighet:) Trives godt, men det er 1000 ganger tøffere enn man kunne tro. Orker ikke telle timene jeg jobber engang, men minimum 50 timer pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå