Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Min "samboer" kastet meg rett ut i går med et barn i magen og en tre åring på armen, sa til tre åringen at nå skulle hans unger få alle lekene og tingene hans! Grunnen var at jeg tok tilbake MIN egen husnøkkel som han hadde tatt fra meg! Er så frustrert at jeg holder på å sprekke!!! Han har tatt begge husnøklene så jeg kommer ikke inn for å hente ting og klær!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Himmel og hav... Hvordan går det an å holde på sånn da? Og hvorfor får du flere barn med denne fyren, som åpenbart er helt på trynet? Håper du finner ut av det. Er han hjemme nå? Leier dere? Kanskje utleier kan låne deg en nøkkel, så du får hentet tingene dine. Evt ring politiet, så kan de komme og bli med deg så du får hentet tingene dine. Dette går jo ikke an. Har du alternativt sted å bo? Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Hvorfor sier du ikke da "Jævla, samboeren min!" og akseptere at du gjorde et dårlig valg av samboer, i stedet for å lulle deg inn i troen på at alle menn er sånn?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hei! Min sambo er svært ivri på disse sidene og ikke vanskelig å se hvilke som er hennes innlegg. Du ble kastet ut fordi du startet slå med knuttneve, du traff heldigvis dårlig på begge slagene, og fordi du RASER mot mine unger og sier du hater de og sagt du ønsker minste gutten min på 8 år DØD! Det hjelper ikke deg å skrive inn løgner over alt, du har en fantasi som er utrolig. Jeg er voksen og seriøs og følgt deg i 7 Mnd nå hver dag nesten. Og gjort alt jeg kan hele tiden for å gjøre deg trygg. Men uansett hva jeg gjør så drar du fram ting fra min fortid. Jeg er overhode ikke interessert i noen andre. Du har vært drømme dama siden dag 1! Ingen tvil. Jeg er erfaren og vet hva jeg vil. Ferdig med tull og tøys som deg i 20 åra. 3 barn har jeg og over 30. Alle gutter og jenter samt venner vet jeg er trofast. Dette har de alle sett i alle situasjoner osv. Vet jeg har hatt liggende i gamle skuffer og skap med masse flyttelass stablet inn bilder av barna mine hvor da også mødrene dems har vært der! men jeg har gjort så godt jeg kan for å finne dette og kaste deg siden jeg vet du klikker på slikt. Også på epost hvor det er 10.000 vis av eposter hovedsaklig jobb mail og jeg blar jo ikke igjennom disse. søkte du opp en mail hvor du så en mage og halv pupp. Dette er ikke noe jeg har SPARET på for jeg vil ha de!! Jeg er rotete og ikke oversikt. Men kjære lille vene deg.! Kan du ikke snart godta at Det finnes ikke noen andre en deg jeg vil ha. Du vil jo ikke høre! Du vil ikke tro! Du lager itillegg historier rundt dette som ikke er sant og antar ting hele tiden. Du må la fortiden min være. Jeg har latt din være enda den er galen i forhold til min. ELSKER DEG!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Litt vel usansynlig at først en som blir kastet ut av huset med to barn kommer inn her og skriver istede for å få ordnet slik at hun får tak i utstyr til barna enten fra huset eller annet sted fra. Og to at samboern hennes skulle dukke opp innpå her like etterpå, finne hennes post og skrive sin side av saken........ Høres mer ut som om noen med livelig fantasi kjeder seg idag.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Vel, hun er ikke akkurat kastet ut av huset, mere hold deg ute til du forstår at hun må skjerpe seg. Vi kan ikke krangle over ting som ikke eksisterer og over barn som en sjelden gang er hos meg. Vi har ellers et utrolig fint forhold og hun og jeg sier vi er kjempe forelsket. Kun disse Issuene som da plager oss regelmessig. Men dette burde ikke krangles om. Så ja, saken er litt spø syns jeg også. Hun ble egentilg bare sendt et par kilometer bort til sin mor, for hun pleier roe seg etter noen timer. I håp om at det ordner seg og hun ber om unnskyldning. Men som det blir når man må "legge" på litt hos foreldre for sympati, så bygges konflikten større. Så hun krevde å få tingene sine. Først hastet det ikke, så ville hun ha de kl 23.00 på natten. Greit sa jeg og kjørte opp meg alle toalett saker, barne saker og klær i en stapp full stasjonsvogn. Men da sa hun bare kjør de hjem igjen, hun trengte dem ikke. Men av og til må jeg da la henne se konsekvenser av alt hun ber meg om og ombestemmer seg. Vet hun er gravid, men var akkurat slik før hun ble gravid også. Men en smule tilnærmet normal fornuft og moral ville jeg håpet på å få.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 ps, og jeg sa selfølgelig ikke noe slik som at andre skulle få sønnen hennes leker. Jeg har tatt vare på sønnen hennes som min egen fra dag 1. Han klemmer og koser meg hele tiden og er kjempe glad i meg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Slik er de, jævla idioter ja. Hver gang vi har diskusjoner stikker han fra meg og barna og synes synd på seg selv. Hyler og smeller i dørene. Har så helvetes lyst at han kan stikk og bli borte lenge, men han kommer alltid tilbake når "alt arbeid er gjort", barna er i seng, så blir det et helvetes oppstyr. Han stakk for en time siden. Det synde er at vi har det så fantastisk sammen når vi er venner... Arrrrrrrrrrrrrg satan
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Disse ting er ikke lett, det er ikke noe totalt rett eller galt. Man må bare gå inn i seg selv og prøve løse problemene. Man har et fått ansvar og valgt seg en kjæreste, man bør jobbe, jobbe jobbe ofre for dette! Ikke bare stikke av, eller kaste noen ut. Begge deler er feil, men like vel alvorlige. Sett dere ned, tenk igjenom om dere vil ha hverandre. Vil dere egentilg? Ja da pokker sett igang, tenk på løsninger, ikke hat!!! Lykke til dere!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Til anonym 13.17 Noen menn er eksperter på å lage en krangel når de har lyst til å gjøre noe annet. Fordi da har de en grunn for å dra ut å gjøre det de vil på en måte. Så du blir veldig manipulert av en som liker å slippe ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå