*SvangerskapsTrollet* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg leser i Reflex bladet at magebelte kan være en god ting for bekkenet - altså for å avlaste det! Gir god støtte til korsrygg og nedre del av magen... Noen som har prøvd dette? Jeg er så utrolig plaget av bekkenløsning og ser etter alle løsninger for å få en litt enklere hverdag med 2 små fra før:)
snuffe Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg er absolutt avhengig av bekkenbeltet mitt for å kunne gå noe særlig over femti meter uten smerter. Synes det funker kjempefint, stabiliserer bekkenet. Kostet en liten formue (i overkant av 800) på Medicus Plesnes og er verdt hver krone.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Høres bra ut:) Tro om jeg skal kjøpe et sånt da )
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg derrimot klarte ikke å bruke mitt.. Det var en liten lettelse når jeg hadde det på, og jeg ble mer beveglig, men hver gang jeg tok det av føltes det enda verre, da slapp alt opp og bekkene føltes enda løsere og vondere ut. Så jeg har et belte som nesten er ubrukt, som jeg kan selge deg for 500kr, hvis du har lyst?
..asor.. Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg er også totalt avhengig av bekkebbeltet mitt. Særlig når jeg f.eks står og lager middag, støvsuger, går osv. Kjøpte mitt hos en helseforretning/bandagist, tror jeg betalte 900 for det men har fått brukt det i 3 svangerskap med mye bekkenplager. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå