Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Noen tips til hva vi kan finne på i dag? Som ikke begynner på lekeland eller tivoli?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg er sjeleglad for at bhg er åpen igjen etter å ha vært 4 uker sommerstengt. Bor i Halden vi og må innrømme at det er ekstremt LITE å finne på i denne byen, sukk.. Flyttet hit fra Oslo, da jeg kom inn på høyskolen. 1 år igjen så er vi tilbake til Oslo. Å som jeg gleder meg hehe.. Mye mer å finne på i Oslo:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Vi drar og kjører båt og spiser middag i skjærgården:o)))) Liker naturen her da.. Mange steder å besøke, flotte holmer\øyer osv.
prekæs Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Du får dra på sopptur. Her er første vending kantareller i hus:)
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Gå på gartneriet som ligger i Torsnes, tror jeg det heter, utenfor Fredrikstad, der har de masse dyt innenfor gartneridelen... kjempeartig for de små! Er det Lund det heter, tro? Kan sjekke! Eller hva m lekeplassen ved domkirken i Fredrikstad? Den er populær! Eller tur med båt? Hva med biblioteket? Og kino - Gubben og katten?
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Lunds Gartneri, Hagesenter og Dyrehage: http://www.bogront.no/lunds/
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hva med å fiske krabber?
Mamman til AM&JS Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Kan desverre ikke hjelpe deg å finne på noe, men vi bor i Halden og kunne ikke bodd i en bedre by..Synes byen har mange tilbud jeg, om man vil benytte seg av dem..Selv er jeg ganske så hjemmekjær og bor i et fin strøk, slik at ungene har de fleste vennene sine i nærmiljøet og er ute store deler av dagen..eller inne hos oss da.. Så nå dette dårlige været skal jeg vaske huset, siden vaskedama mi er på ferie...FØr jeg skal på jobb i 16 tida..jaja..ha en fin dag damer!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for flotte svar:o)) Fiske krabber gjorde vi for to dager siden, biblioteket var vi i går, og på Lunds var vi for et par uker siden, hi hi. Vi tar en båttur og spiser middag ved havet:o)) Sopptur har vi ikke vært på enda, det må vi gjøre en dag. Tusen takk for svar. Ha en flott dag! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå