Gå til innhold

Dere i Sarp\Fr.stad\halden området..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva vi kan finne på i dag? Som ikke begynner på lekeland eller tivoli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjeleglad for at bhg er åpen igjen etter å ha vært 4 uker sommerstengt. Bor i Halden vi og må innrømme at det er ekstremt LITE å finne på i denne byen, sukk..

Flyttet hit fra Oslo, da jeg kom inn på høyskolen. 1 år igjen så er vi tilbake til Oslo. Å som jeg gleder meg hehe..

Mye mer å finne på i Oslo:):)

Skrevet

Vi drar og kjører båt og spiser middag i skjærgården:o))))

Liker naturen her da.. Mange steder å besøke, flotte holmer\øyer osv.

Skrevet

Du får dra på sopptur. Her er første vending kantareller i hus:)

Skrevet

Gå på gartneriet som ligger i Torsnes, tror jeg det heter, utenfor Fredrikstad, der har de masse dyt innenfor gartneridelen... kjempeartig for de små! Er det Lund det heter, tro? Kan sjekke!

Eller hva m lekeplassen ved domkirken i Fredrikstad? Den er populær!

Eller tur med båt?

Hva med biblioteket? Og kino - Gubben og katten?

Skrevet

Hva med å fiske krabber?

Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg å finne på noe, men vi bor i Halden og kunne ikke bodd i en bedre by..Synes byen har mange tilbud jeg, om man vil benytte seg av dem..Selv er jeg ganske så hjemmekjær og bor i et fin strøk, slik at ungene har de fleste vennene sine i nærmiljøet og er ute store deler av dagen..eller inne hos oss da..:) Så nå dette dårlige været skal jeg vaske huset, siden vaskedama mi er på ferie...FØr jeg skal på jobb i 16 tida..jaja..ha en fin dag damer!!

Skrevet

Tusen takk for flotte svar:o))

Fiske krabber gjorde vi for to dager siden, biblioteket var vi i går, og på Lunds var vi for et par uker siden, hi hi.

Vi tar en båttur og spiser middag ved havet:o))

Sopptur har vi ikke vært på enda, det må vi gjøre en dag.

Tusen takk for svar.

Ha en flott dag!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...