En prins til :0) Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hei! Noen her inne som kjenner en flink amatørfotograf med godt utstyr og som vil tjene en liten slant på å ta bilder, men gi oss negativene etterpå? Vi skal gifte oss i Maridalsruinene i september og har ikke råd til fotograf, men vil jo gjerne bli tatt skikkelige bilder av på denne dagen. Håper på svar fra noen!
FrkGrønn Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 de færreste gir fra seg filene sine. Men det går jo an å legge inn en annonse på foto.no, der er det mange fotografer som er innom. Både amatører, under utdanning og proffesjonelle
3 er nok! Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 hva med å kontakte en fotoskole eller noe sånt? vet ikke helt hvilken utdannelse/linje fotografene går på, men det går vel an å finne ut.. sikkert noen studenter som vil ha erfaringen og bittelitt penger
(Oktober) Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det billigste er gjerne å låne et godt kamera (gjerne med speilrefleks), søk på nettet etter ideer, eller la fantasien hjelpe dere med settingen, så har dere nyydelige bilder!
En prins til :0) Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg har selv blitt innleid til to brylluper og gitt dem filene i høyoppløselig format etterpå. Jeg har utstyret og ideene, men jeg skal jo liksom stå på den andre siden av dette kameraet denne gangen.... Vil derfor at det skal være en som kan håndtere utstyret. God idè med en skole. Skal prøve det:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå