Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg har en nabo som er litt slitsom til tider. I går var hun innom her 3 ganger for å tyte, og hun begynte klokka 8 i morges med å sende mld om jeg ville komme på kaffe. Sendte mld igjen 08:30 med "kommer dere" og klokka 09 med "når kommer dere?". Jeg så ikke meldingene før nå... Dette skjer hver bidige dag. Altså, det er jo greit nok å gå på besøk, men jeg orker ikke flere ganger om dagen. Vi har INGENTING til felles, det eneste hun interesserer seg for og snakker om er husarbeid. Som om ikke jeg tenker nok på det... Jeg prøver å være avvisende, men jeg kan jo ikke si nei hver gang hun maser heller. Hva ville dere gjort? Jeg syns det blir litt mye, og jeg kan jo ikke dra en hvit løgn heller. Hun bor jo rett ved oss og ser jo om det stemmer hvis jeg sier jeg skal ut, får besøk osv. Jeg kan ikke si jeg er syk engang, for da kommer hun på døra så vi kan ta det her istedenfor...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Eller si at du rett og slett ikke orker. Hvis hun fremdeles drive å mase selv om du ikke svarer, så sier du at du ikke orker hver eneste gang...så til slutt blir hun vel lei av å mase.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå