Gå til innhold

Ble litt nyskjerring, ang menskopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg hvor det var noen som bare brukte denne.. ble da litt nyskjerring.

Har aldri tenkt på å prøve det før, hørt om sånne alternativ kvinner som bor i kollektiv osv. Noe menn ler av, derfor aldri tenkt på det.

Men, om det fungerer, hadde det vært spennende å prøve! Jeg sliter med mye blødning og er alltid redd for lekasje etc.

Noen som kan dele litt erfaring med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde dette et par ganger nå før jeg ble gravid med vesla og ble sånn passe fornøyd. Jeg blør MYE når jeg har mensen og må som regel bruke både største tampongen (bytte med 1-2 timers mellomrom) + bind for å ikke lekke igjennom første 1-2 dagene. Jeg lakk med mensbegeret også (mindre enn med tampong, men likevel), så måtte bruke bind i tillegg, men det var jo mye mer hygienisk en tampong og veldig greit at man ikke trengte å være redd for å glemme og ta med ny tampong osv, og slippe å lage så mye søppel. tter de verste dagene var over var den helt genial. Ingen lekkasje og veldig enkel og grei i bruk :-)

Skrevet

Huff ja, sånn er det her også. Ikke gøy å være på jobb og redd for at det plutselig går igjennom alt..

Kan jo ikke skade å prøve. Har jo litt lekasje uansett, så da blir det kanskje bedre?

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...