Stoltest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Gir henne sviskepure etter at hun begynte å smake på grøt, for hard mage. Men usikker på hvor mye jeg kan gi, foreløbig er det snakk om 1 teskje om dagen..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Du kan gi hele glasset omså ;-) Du merke når d e nåkk for å si d sånn :-P Gutten min va litt treg etter å fådd spise sand i b.hagen :-P Så da ga æ han 1/2 glass, funka som ei bomba d :-P
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Vet ikke om jeg er helt enig med sunnybeach her.. Siden du er i ferd med å venne henne til fast føde, bør vel også sviskepureen økes gradvis som annen mat? Jeg ville trappet gradvis opp til du synes effekten er god nok..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Ja, selvfølgelig :-) Men d glasse e jo ikke store greian da, så blir fort et halv glass når man gir nån skjeeier ;-) Men helt enig med førstegangs :-)
Stoltest Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Ok, skal prøve meg litt fram, takk for svar!
Squirrel79 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg spurte HS om dette, og hun sa at vi skulle trappe opp. Mini var riktignok tre måneder på det tidspunktet. Vi ga et par sjeer ekstra hver dag, og ser en veldig god effekt av det. Det verste som kan skje er at han blir veldig bløt i magen, og da er det bare å gå motsatt vei med mengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå