Gå til innhold

Noen andre med ryggproblemer som bærer - hva bruker dere (elastisk/meitai/manduca...)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor prolaps i ryggen og skal jo være forsiktig med å bære for mye og for lenge, men lillegutt elsker det elastiske bæresjalet og hittil har det gått fint å bruke det så lenge vi ikke holder på for lenge.

Nå har jeg lyst til å kjøpe en manduca eller en meitai, og lurer på om det er noen andre her med ryggproblemer som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler absolutt Beco- fantastisk god å bære, bedre enn Manduca synes nå jeg:) (og mye enklere å få på enn både Manduca og Meitai).

Bor du i Oslo vil jeg absolutt anbefale deg å stikke innom BæreGlede og prøve ulike modeller.

www.bereglede.no

Skrevet

Må motsi hun over her ;-) hadde Beco og Manduca til prøving i 4 uker og Manducaen i kryss på ryggen er utrolig mye bedre å bære enn den steinkule Becoen!!!!

Jeg har dårlig rygg, men har ikke hatt noe vondter av å bære i Manducaen (sjal og BB derimot var drepen...). Men bæretreff er nok bra å gå på så du får prøvd det selv :-)

Skrevet

Hvor fikk du ha til prøving? Det hadde jo vært det aller beste, for det tar jo litt tid før jeg kjenner om noe er behagelig for ryggen eller ikke..

Skrevet

Har ikke ryggproblemer selv, men vil likevel anbefale Manducaen, for har enda til gode å høre noen som klager over at de får ryggvondt av å bruke den! I Bæreglede-butikken på Bislett er de kjempehjelpsomme, så jeg vil anbefale deg en tur dit og prøve de forskjellige på selv=)

Skrevet

Hei :-) Jeg bor dessverre i mellomeuropa... så det blir nok ikke aktuellt å bruke samme butikken... :-)

Skrevet

Da bærer det til bæreglede i morgen den dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...