Gå til innhold

etter denne kaffekoppen SKAL jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke bli sittende foran pc'en i timesvis!!!

inatt har jeg faktisk sovet brukbart, vært uggen i magen og flydd litt på do, men sovnet igjen tvert.kvalm når jeg våknet, men hjalp etter frokost..

innerst inne sier en liten varselklokke at fødselen kan skje når som helst(selv om jeg har 27 dager igjen, men bare 14 til ks), og jeg har MASSE jeg skal gjøre!!!

så idag er det slutt på sofasliting, det får jeg gjøre når alt det andre er gjort!!!

-tapetsere en vegg på nye rommet til storesøster

-skru sammen nye møbler til storesøster

-ommøblere på rommet vårt, og sette inn sprinkelsenga(og re opp;-)

-vaske babytøy

-kjøpe inn bleier og div til stelling av babyen, og flytte stellebordet inn på badet

+++sikkert mer jeg kommer på etterhvert;-)

..og nå er koppen snart tom..gir meg selv en deadline til kl 09.30;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpe meg for en liste ... ble sliiiiten av å lese den. hihi.

Har endel å gjøre selv, men mine fire små er ikke helt enig i at man må gjøre ting i huset, så da blir det bare tull med meg.

Har en uke til termin og 13 dager til minste skal i barnehage, så da spørs det hvor mye jeg rekker uansett.

Baby får det nok fint, selv om det ikke er 100% er min unnskyldning. Holder på å bygge på huset, så det går liksom ikke å få orden på alt. Til jul, kanskje... :)

Skrevet

jenta mi begynte i bhg igjen forrige uke, så jeg har ligget på sofaen en uke allerede;-)

nå er tiden inne for "jobbing", og jeg skal holde på til lunsj..la oss si kl. 12...og da skal jeg oppdatere her inne hva jeg har gjort(føler presset.hihi)

Skrevet

Ble litt inspirert nå av all energien dere damer har, så nå skal jeg prøve å få gjort litt her i dag jeg også. Skal male en hagebenk, rydde plass til sprinkelsenga på soverommet vårt, og re opp senger til gjester som kommer om noen dager.

Skrevet

hei igjen;-)

pust og pes, er virkelig klokka ikke mer enn 10.40...hm kanskje litt opptimistisk å tro at jeg ikke ville bli sulten før kl 12;-)

nå har jeg satt på en vask, brettet en haug med tøy(3 maskiner hvertfall..har hopet seg opp litt på vaskerommet)

støvsugd 1 og 2 etg

vasket badet(også vegger og tak!!!!)

...og støvsuging er jo ikke akkurat det beste for denne kroppen..

får lage meg en god lunsj, og håpe at energien kommer tilbake;-))

..og hvis det lukter nyvasket i huset(og av meg..he he), og middagen er klar når sambo kommer hjem, kanskje han maler og tapetserer litt ikveld;-))

Skrevet

Å, nå ble jeg imponert! Så mye energi, hvor kommer den fra? Jeg må kanskje også begynne å vaske litt klær og se over hva jeg egentlig har fra før. Vi kjøpte ny-gammel barnehagevogn til storebror i går, så jeg skal sette istand vogna i dag tenkte jeg. Og sende avgårde noen papirer til NAV, og kjøpe meg sandaler som jeg kan ha til kjole i 70-årsdag på lørdag... Og bestille meg en frisørtime, og skrive ferdig to artikkler... Puh, blir så sliten av alt at jeg heller sitter her litt til. Sulten ja.. Hva skal man spise nå da?;-D

Skrevet

Må jo slenge meg på denne, da, for jeg skulle gjort en del jeg også...

- male litt på babysenga

- vaske alt babytøyet

- kjøpe bursdagsgava til kjæresten som har bursdag midt oppi alt dette babykjøret :) (og hva i all verden skal jeg kjøpe??)

- flytte/rydde i klesskapet til storebror

Vel, det var det jeg kom på i farta... :)

Senga stresser mest. Har en kopp kaffe å drikke opp nå jeg også ;)

Skrevet

Oi, shit. Der minte du meg på at mannen ikke har fått bursdagsgave enda, og han hadde bursdag i mai. PINLIG! Og så må jeg kjøpe to bursdagsgaver til....

Skrevet

nu e eg inponert... :)

eg har 10 uker og 5 dager til termin, i dag har jeg baka iskake til 2åringens bursdag om 2 dager, satt i oppvaskmaskin, satt på klesvask, bretta klær og henta inn fra snora, lagt noe i skap.

nu skal eg rydd resten a benken, brette resten a klærne, legg resten i skapet, støvsuge og deretter e d rett på stranda å bade - e svinvarmt her i nord!!!

Skrevet

nå har jeg grodd fast i sofaen, spist makaroni m/ost(selv om jeg er kvalm og dårlig i magen..er nok ikke omgangssyke på gang;-)

men når jeg ser at dere andre er igang, må jeg vel ta neste økt;-)

fikk bare så veldige kynnere etter disse strabasene...

nå er vaskemaskinen ferdig hører jeg(ufattelig plagsom piping som ALDRI slutter), så jeg får sette på trommelen;-)

...om 5 min;-))

Skrevet

Ja nå ma du bare trå til her... Jeg er superinspirert og har vasket og kastet endel i kjøkkenskapene (mannen er litt stressa på jobben..hihi.. redd for kjøkkenutstyret.

Får skylde på min lille hjelper. Hun ordner opp ;) støvsuger alt hun får inn i munnstykket. Hm. tror jeg må på ikea i morgen...

Takker for inspirasjonen!!

Skrevet

wow, hvor tar dere det fra. Er kjempe imponert her jeg sitter i stolen min og orker ikke lee rompa en meter for jeg svimler her jeg sitter...

Stå på jenter, blir inspirert og har en plan om å legge sammen klær om litt.......

Skrevet

Uff...føl meg som deen røtstokken her jeg sitter.

Alle er så flinke og her sitter jeg som nettopp er oppstått :s

Men malte yttergangen og vasket heler 1etg til kl.3-4 i natt

og ble kjempesvimmel etterpå, dum som jeg var luftet jeg

ikke nok når jeg malte.

Men her foregår alt på natterstid for tiden=)

Skrevet

Så flink du er!:) Har faktisk en del overskudd i dag jeg og så har vasket huset og masse klær. Nå skal jeg brette litt klær og håpe at jeg får rier;)

Skrevet

så fint at dere ble inspirert av denne tråden;-) har ikke fått gjort noe av det på lista, men endel annet forefallende husarbeid;-)

avsluttet nettopp med et oljebad, og er sigen...vet av erfaring at det kommer en dag derpå for denne kroppen også, så får spare litt til da;-)

stå på, men slapp av når dere trenger det;-))

Skrevet

Hehe..skulle tro det var den store husarbeidsdagen idag! Jeg fikk også ånden over meg idag, og har tørka støv, støvsuga alle gulv, vasket badet, skiftet på senga og vaska klær. Nesten litt stolt av meg selv! Har ikke greit å gjøre så veldig mye denne sommeren pga alle kynnerne. Var deilig å sette seg ned etter all jobbinga! Svett og svimmel! og ikke minst høy puls!!! pust pes.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...