Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da prøver jeg igjen, TR kom idag. Ble litt skuffa siden jeg syntes vi gikk så inn for det sist måned, tenkte at da må det jo gå. Men det gjorde det altså ikke. Jeg har ca 26 dagers syklus så jeg møter vel kanskje noen nye her på IKM uke 35 fordi jeg forventer IKM på søndagen. (Mange av de fra IKM uke 32 går vel over til IKM uke 36??? Om ikke alle ender opp med bolle i ovnen) Kanskje glir jeg over i uke 36 (Har noen ganger 27 dagers syklus også) Vi får se. Setter en knapp på at det funker denne gangen jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan bli en lang periode. Merker at jeg allerede teller dager. Da vil det bli slitsomt å vente så lenge. Få som har ikm i uke 35?

Skrevet

Dette er 5.pp etter SA for min del, håper det skjer noe snart!! Er altfor spennende å gå å vente sånn hver måned, selv om jeg later som jeg slapper av he he :)

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å ta en pause fra BIM. Grunnen til dette er at jeg har blitt avhengig og må på avvenning. Jeg blir gal av at jeg må innom BIM kanskje 7-8 ganger om dagen. Tenker ikke noe mindre på det å bli gravid da. Jeg har bestemt meg for at neste gang jeg logger meg på BIM skal være den dagen TR kommer, eller allerhelst ikke kommer. Frem til da skal jeg ikke inn å lese om eventuelle symptomer på eggløsning og om jeg er gravid eller ikke osv. Jeg kan rett og slett ikke fordi jeg blir gal av å vente og tida går ikke fortere når jeg føler trang til å sitte her og lese hele dagen. Ønsk meg lykke til for dette kommer til å bli vanskelig. Vi snakkes jenter, må mange av dere ha blitt gravide (og forhåpentligvis jeg også) til neste gang jeg titter innom.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nærmer seg vår uke nå jenter, dette er så ulidelig spennende!!!! Forstår godt hvordan fabulously tenker, det blir mye fokus på graviditet i løpet av en dag... Mellom EL og IKM er det 14 laaange dager...

Skrevet

Har ikke trua denne pp.Har holdt på snart et å etter SA.

Men begynner på pergo neste syklus.Så det skjer ihvertfall noe selv om jeg evt får mensen.

Skrevet

Ja, da skjer det noe i allefall *Smiley*!! Prøver å tenke at så mye kan skje på noen små uker... Krysser fingre og tær for vår uke neste uke:)

Skrevet

Jeg hiver meg på her jeg! Er usikker på når i uke 35 IKM er siden jeg har kuttet ut ppillene for første gang før forrige TR og den kom 5 dager senere enn den vanligvis gjorde på pilla da. Har ikke helt troen på at det sitter noe enda, men er vel alltids lov å beholde et lite håp selv om man er tidlig i prosessen? :) Spennende uke foran oss hvertfall, det er helt sikkert! Krysser fingrene for oss jeg! :)

Skrevet

jeg begynner å bli skikkelig spent nå! Men regner egentlig med at det ikke blir noe denne pp siden jeg hadde MA for ca 4uker siden...

Det rare er jo at alle graviditets symptomene jeg hadde forige gang ble borte ca 2uker før jeg hadde MA, mens nå er de tilbake, men er nok bare kroppen min som lurer meg :(

Men det tydeligste graviditets egnet mett er faktisk leamus i tunga, fikk det da jeg gikk gravid med min sønn, fikk det sist jeg var gravid sist, og nå er det faktiskt tilbake! Så langt inni meg så er det ett lite håp!

Så da er det bare å vente til jeg skal til legen på tirsdag å ta blodprøver, kanskje...kanskje ikke,..

lykke til til alle dere andre hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...