Misti Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Hehe.. vet han har kjøpt noe for det gjorde han og gutten på lørdag, men når dagen kommer glemmer han alltid og gratulere meg... hehe er typisk, litt søte er de og da..
Gjest Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det var da litt generalisering? Her er det mannen i huset som husker bursdager, bryllupsdager osv og jeg som glemmer det. Hvorfor jeg glemmer det? Aner ikke... Ikke for å være slem i hvertfall ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Her er vi like surrete, og godt er det ;-) Han vet at jeg aldri kommer til å bli sur om han glemmer bryllupsdagen og det går jo da begge veier. Vi pleier å måtte minne hverandre på det. Jeg er egentlig veldig detaljfiksert og har full kontroll på ting, men akkurat der feiler jeg stort. Merkelige greier.
Misti Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Hhe... blir ikke sur jeg heller.. bare flirer... Alle menn i min familie glemmer sånn alle i hans også.. Syntes bare det er festlig. Fortalte det til gutten på 3 i går at jeg hadde bursdag i dag.. så han huska det.. søtingen. Jeg er en som husker alt av bursdager, har jeg fått vite det så husker jeg det tror han er glad for det.. jeg som minner han på alle søte mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå