Gå til innhold

Reiser til Riga og skal på spa til helgen. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på spa med mannen. Noen som har vært der og kan anbefale et spa?

Noe annet en bør gjøre / få med seg i Riga?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Har ikke peiling på Riga, men må bare si at jeg er sååååååå misunnelig.

Ha en super tur, og kos dere masse :)

Skrevet

Vi var på Jurmala spa hotel i vinter. Jeg var superfornøyd med behandlingene, men tror det kommer ann på hvem du får av behandlere... Ellers er det jo et stykke ut fra Riga til Jurmala så kanskje ikke så aktuelt for dere....

Skrevet

Jurmala er en liten by utenfor Riga og det tar ca 30 min med toget, så jeg hadde absolutt vurdert ett av hotellene på stranden for spa opplevelser om jeg skulle dit. Jurmala er en litt snodig by.....forfalne kråkeslott og flotte villaer side om side, men trivelig liten by. Vi rakk ikke behandlinger selv, men var en tur i byen for å kikke. Noen venner av oss var på Jurmala spa hotel sist de var der og var veldig fornøyd med behandlingene de fikk der. Billig var det også!

Skrevet

Også vært på Jurmala Spa Hotel og var superfornøyde.

Eneste som trakk ned var faktisk at det var veldig fullt av ferierende russere der under frokosten.

Vet ikke hvorfor, men byen minner meg litt om New Orleans store kråkeslotthus.

Skrevet

Hvis du skal inn i Riga må du besøke SkyBar! :) Fantastisk utsikt, og allverdens drinker ;)

Skrevet

Anbefaler spabehandling på Baltic Beach Hotel i Jurmala (stopp: Majori)! Lunsj på Planeta Sushi i Majori, kjempegod sushi og italiensk restaurant-kjede, som har flere restauranter i Riga også.

Skrevet

Glemte forøvrig også å tipse om at Cuba Cafe (ligger på et stort torg ved en kirke, husker ikke helt hva det het i farten), men til dags dato har jeg ennå tilgode å smake bedre Mojitos enn de serverte der. Skikkelig kult sted, med litt 50-60 talls stil, svart hvitt tv'er, retro kjøleskap etc.

Mmmm....bare å drømme seg tilbake.

Skrevet

Enig i at Mojitosen var god der, men jaggu smakte den litt bedre på Cuba:o)

Skrevet

Jeg har også vært på Hotel jurmala sp flere ganger. Har tatt hot stone behandling der. Den har jeg ikke fått så bra i Norge så den vil jeg gjerne anbefale. Siden det er sommer tid så vil jeg anbefale deg å ringe eller sende mail i forkant. Dette er et sommersted for nyrike russere og latvere. I tillegg fikk vi vite når vi var der at Jurmala har flere besøkende og boende enn Riga om sommeren. Som noen andre sier, det tar bare 30 min med tog. Koster ikke mer enn ca 5 kr. Toget går hver halve time. Majori er stedet å gå av. Her kommer du til hovedsete i Jurmala. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...