Gå til innhold

Flere som er våkne om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sovet dårlig en stund nå, men det har gått litt opp og ned den siste måneden. Og de siste to nettene har jeg sovet SÅ godt, men i natt er jeg søvnløs igjen... Og vi skal kjøre 12+ timer i bil i morra... Er nesten glad jeg ikke har lappen (ennå) så jeg slipper å kjøre, men synes synd på sambo da.

Sliter med at jeg er så varm! Og så må jeg tisse i alle fall 2. hver time. Og så har jeg halsbrann og det er slutt på Samarinen og de hadde ikke på Kiwi her i kveld så nå drikker jeg melk og knasker mandler, men synes bare det hjelper en liten stund.

Synes ellers (bortsett fra bekkenet) at det er veldig ok å være gravid, føler meg absolutt ikke stor og tung, bare veldig veldig varm!

Nei, jeg får tusle ned og legge meg igjen, skal opp om 4 timer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover stort sett ikke på nettene. Sovner vertfall aldri før kl 04...

Det er vel en vane jeg har laget meg. Etter jeg ble sykemeldt har jeg liksom ikke noe å stå opp for om dagene. Deiligt å sove lenge. Da går dagene fortere :) Så jeg sover til 12-13-14 - tida... Og da er jeg liksom ikke trett når jeg skal legge meg om kvelden..

Begynte med at babyen holdt meg våken med spark og at jeg ikke fant god sovestilling med tung mage og vond rygg. Og så er jeg jo oppe og tisser hver 2 time nesten... Så ble det et vane, og jeg klarer ikke snu døgnet igjen :P

Ikke noe fare for meg, siden jeg ikke har barn eller jobb å stå tidlig opp for. Men det blir liksom feil døgnrytme, og jeg blir trett av det...

Skrevet

Døgnrytmen retter seg alltids opp igjen.. ;)

Usj.. Holder på å bli sprø i natt jeg! Gikk og la meg tidlig, men så lå ungen og sparka og slo og var skikkelig hyper, så fikk ikke sove.. Og når ungen endelig roa seg ned litt fikk jeg så utrolig urolige legger.. :(

Det værste er at jeg faktisk har en unge fra før av, og i dag skal ikke han i barnehagen, så jeg blir nødt til å stå opp med han rundt halv 7... Det frister så innmari lite nå! Er kjempetrøtt, men klarer ikke å få sove...

Skrevet

Ja, har vært våken en stund nå. La meg ved 23.30 tiden og har vært en gang (eller var det 2???) turer på do, Siste gangen nå ved halv 5 orket jeg ikke legge meg igjen. Varm, vondt i bekkenet/magen og ei liten jente i magen som holder meg våken når jeg prøver å sove og sover dermed urolig... i natt plaget med sureoppstøt/kvalme.... sambo sover godt...

Det har inntil forrige uke vært greit med søvn, oppe engang ved 5 tiden... men ikke nå...er 34+3 idag.

Skal prøve å legge meg om litt :) Har svangerskapspenger og ingen tider å passe

Skrevet

Arg ja. Sover så elendig for tiden igjen. Har sovet dårlig i flere måneder allerede, men det går litt i rykk og napp. Koker natta lang, og er så tett i nesen at jeg ikke får puste, i tillegg til at babyen presser på blodårer og lunger... Og lillemor i magen er hyper, og hodet jobber altfor mye med tulleting. OG så må jeg tisse, eller snu meg eller se på klokka, og da tar det nok en gang tid å roe seg. Og så kommer katta på døra i 5-tiden nesten hver dag, og selv om mannen står opp er jeg jo våken igjen jeg og. Og så våkner storebror i 7-7.30-tiden, og da må jeg opp og få han i barnehagen. Da går jeg i en evig døs da til det blir kveld igjen, og så er det på'n igjen.

Ah, det var godt å klage litt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...