Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 haha jeg fikk et spm av ei ¨venninne¨ for ikke så lenge siden. Hun skulle låne noe i toalettveska mi og der lå det jo en pakke tamponger (normal, den blå pakken) så sier hun: haha herregud bruker du fortsatt de små der du.. Tampongstr har vel noe med hvor mye en blør trodde jeg da? Slik hun sa det hørtes det ut som hun trodde det hadde noe med str på musa, så jeg fikk lust å komentere tilbake, ja faen hvor vid er du der nede da Men jeg sparte meg, redd hun hadde blitt fornerma..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 er vel litt begge deler vel? jeg erfarte å måtte bytte til rosa etter å ha født vaginalt..., de andre satt for løst rett og slett... :S
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg tenker mer på de som ikke har født enda jeg..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg gikk også fra blå til rosa etter fødsel, ikke bare meg altså
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg mener vel mer at en kan ikke bruke de rosa vis en knapt har blødning, da blir det jo så tørt at det er vondt nesten. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå