Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Noen som kan fortelle meg hva jeg har rett på som alenemor, uten jobb og ikke går på skole?? Og hva er forskjell på hva en får om en har hatt en jobb de siste 6mnd av svangerskapet eller ikke?
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Gå på Alenemor forumet, der ligger det en tråd om alt du har krav på/mulighet til å få osv.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Av alenemorstønader, så er det ingenting som blir påvirket av om du har jobbet eller ikke de siste 6 månedene. Annet enn overgangsstønaden som blir redusert av inntekten du har i dag(altså ikke hva du tjente tidligere). Ellers sier jeg som tillab(?); på aleneforeldre-forumet finner du en tråd med det aller meste om det økonomiske ved å bli alene:)
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Forøvrig, dersom du har hatt jobb de siste 6 mnd av svangerskapet så kan du få foreldrepenger, men det påvirker ikke noen av stønadene man har tilgang til å kunne få som alenemor, som hun over her sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå