Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet vel med "masrier" natt til onsdag (29) ringte inn på føden, for riene kom 5 min mellom, de ville ha meg inne for en sjekk, men nei, var velldig umoden. men hadde da høyt bt og litt proteiner i urin, ble hjemsendt igjen, skulle ringe om jeg følte meg dårligere. Torsdagsmorgen ringte jeg inn igjen pga lite søvn og var veldig sliten etter alle disse masriene som kom så tett. Dro inn, de sjekka meg men var fortsatt umoden.. ikke tegn til fødsel.. Ble lagt inn på obs`n for å kontrollere bt og urin.. Fikk sovetabletter, så jeg skulle få sove litt. sov i mange timer, men så kom disse masriene fram igjen. ble bare vondere å vondere for hver gang.. Fikk paracet men de hjalp ikke. Sånn hodt det på utover natta, kl. 03.00 ringte jeg på til jordmor, klarte ikke mere smerte, fikk da morfinspøryte så jeg skulle få sove. men den funka ikke på meg, hun ringte på lege og hun sjekket meg for åpning å da var det blitt 1 cm, da var klokka hal 4. kjente denne pressetrangen hele tiden, klarte ikke å lett være å presse enkelte ganger..kl. 06. 00 sjekker jordmor meg igjen å da har jeg 3,5 cm åpning. ble da trillet til føden. la meg litt i badekaret, lå der i ca en time, det var deilig. prøvde lystgass da jeg kom opp igjen, hjalp litt, men ikke mot trykke trangen.Kl. 07.00 har jeg fått 8 cm åpning,fikk da epidural, funka kjempe bra, klarte å sove imellom riene.,trykketrangen forsvant. plutselig har jeg full åpning å får bynne å presse, etter 4 pressrier kom prinsessa 09.52. 3235g 49cm lang.

Syns det gikk veldig fort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes slitsomt ut.

Men gratulerer så masse! Og lykke til videre =)

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos dere med den lille!

Skrevet

Gratulere så masse med prinsessa! :-)

Kos der masse i tiden fremover! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...