Gå til innhold

Litt småskuffa kjenner jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært med på dette i mange måneder nå, men igjen tror jeg at mensen er på vei.

Den ventes den 5.

Begynte på pergotime forrige mnd, og har gått spent rundt for å se om det ble noen graviditetstegn.

Egentlig har det ikke kommet noe.

Merker skikkelig mensmurringer, og.. I bunn og grunn føler jeg på meg at mensen er rundt hjørnet.

En ting jeg faktisk SER det positive i, er at det ser ut som syklusen har stabilisert seg på 28dg om mensen kommer!

Og det er fantastisk :o) Iallefall siden jeg har hatt alt fra 2mnd til 9-10mnd uten mens...

Men, jeg har da enda to pergotime kurer igjen, før jeg skal ha en pause fra de, så.. Håpet er jo ikke ute. Det er bare så kjipt å ha forventninger hele tiden, for å få de knust hver mnd.

Holder meg fast på at "en dag skjer det" :o)

Litt morro når jeg spør Daniel: Vil du at mamma og "stefar" (sier ikke navnet hans her inne på forumet, og vi bruker heller ikke pappa på han....) skal få en liten baby?

- Jaaa, svarer han.. =)

Han har vært med og sett så mange babyer den siste tiden, og har tilogme en liten babydukke selv ;)

Jaja, et lite småsukk fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er skuffet, det er trist når så mange som ønsker seg barn så sårt ikke blir gravid, mens andre puler på byn og blir gravid bare noen ser på dem, og tar tre millioner aborter.

Men bare vent du, snart kommer det en liten Michelle eller Jonas! :-)

Skrevet

Åhh, du er søt du!

Husket navnene tilogmed :o)

(Vi vurderer Evelina litterann, bare så det er sagt.. Jeg fikk et snev av å skifte navn, men Jonas ER bestemt ;) )

hehe :o)

Skrevet

Evelina var knallskjønt!! :-)

Skrevet

Ikke sant ;)

Bare å få samboeren over den kneika som at "det blir så rart navn".

*grr*

;o)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...