Gå til innhold

Noen her som har hatt mensen 2 ganger på 1 mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten og være gravid eller som bruker p piller ,spiral osv ?

Jeg hadde mensen for en uke siden og igår begynte jeg og blø igjen etter vi hadde hatt sex ,trodde først det var en rift eller lignende som gjorde at jeg begynte å blø ,men i dag har jeg blødd enda mer .

Jeg vet jeg ikke er gravid for jeg tok en test i stad og den var negativ .

Jeg føler meg ikke så bra og har litt vondt i magen ,så tror jeg skal ringe til legen min i morgen og få en time ,men jeg orker ikke og bli syk igjen nå .Det passe sååå dårlig + at jeg har vært så mye syk det siste året (Har hatt 3 oprasjoner på 1 år ,den siste i juli !)så syns jeg har vært nok syk for en stund .

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja. Plagsomt. Hadde det da jeg gikk på trionetta. Fikk mensen på dag 22 etter mens

Nå har jeg mensen kanskje hver 40 dag om jeg er "heldig" - håper det holder seg sånn

Skrevet

Ok ,takk for svar .Men ser at jeg skrev litt feil ,mente uten og gå på p piller ,spiral osv

HI

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja sorry jeg så det når jeg svarte. Men har opplevd det da også:)

Skrevet

Ja, men det var før det hadde stabilisert seg etter fødsel da. Hadde mensen annenhver helg en periode:)

Når jeg var yngre så justerte mensen seg etter hva jeg skulle. Om jeg skulle på ferie som jeg gledet meg til så kunne jeg få mensen to dager før. Så ble den borte den dagen vi reiste og kom gjerne tilbake dagen etter vi kom hjem. Merkelig, det skjedde flere ganger...

Nei, mens er ikke noe å bli klok på, men hvis du har vondt i magen også så ville jeg nok tatt en tur til legen..

Skrevet

Kan være stor blødning i forbindelse med EL. Eller kanskje noe i forbindelse med operasjonen du hadde, bare hvordan kroppen reagerer på så mye sykdom og operasjoner.

Den eneste gangen jeg har hatt 2 mensen på 1 mnd var da jeg hadde klamydia. Kjæresten min hadde vært utro og smitta meg, så håper det ikke har skjedd deg.

Skrevet

ja, det skjedde med meg nå i ferien. Hadde akkurat to uker mellom to menstruasjoner. Jeg har bestilt time hos legen for å få det sjekka! Går ikke på noen prevensjon, og er heller ikke gravid. Mannen min spøker med at det er overgangsalderen, men jeg kan ikke tro det (er bare 33!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...